قائم مقام اجرایی گروه صنعتی ایران خودرو مطرح کرد: در ایران خودرو خراسان افزایش تولید همراه با ارتقاء کیفیت است

قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به همراه هیأتی از خطوط تولید ایران خودرو خراسان بازدید و در نشستی با مدیر عامل این شرکت به بررسی عملکرد ایران خودرو خراسان در سال گذشته پرداختند.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان ؛ در روزهای مبارک گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حمید مرادی قائم مقام اجرایی گروه صنعتی ایران خودرو در شرکت ایران خودرو خراسان حضور یافت و در نشستی با بیژن زاهدی فرد مدیرعامل این شرکت به بررسی عملکرد یک ساله ایران خودرو خراسان پرداختند.
مرادی هدف از حضور در ایران خودرو خراسان را تقدیر و تشکر از تلاشگران این شرکت عنوان کرد و افزود: ایران خودرو خراسان به عنوان بزرگترین سایت تولیدی گروه صنعتی بدلیل وجود زنجیره کامل تولید خودرو و همچنین تنها تولیدکننده محصولات SUV در گروه صنعتی از اهمیت بسزایی برخوردار است و یک سایت کلیدی در گروه صنعتی ایران خودرو است.
قائم مقام اجرایی گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه بیان داشت : بر اساس گزارش ارایه شده خوشبختانه افزایش تولید در این شرکت همراه با ارتقاء کیفیت محصولات بوده به طوری که در ارزیابی دی ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول ۴۰۵ این شرکت سومین ستاره کیفی را نیز کسب کرده است.
مهندس زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان نیز ضمن تشکر از حضور قائم مقام اجرایی گروه صنعتی در ایران خودرو خراسان اظهار داشت: تا به امروز تولیدات ایران خودرو خراسان نسبت به سال گذشته رشد ۲۷درصدی داشته است و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این شرکت در سال آینده با حداکثر ظرفیت به تولید خود ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran