عنوان های برتر جشنواره امتنان به ایران خودرو خراسان رسید

در بیست و نهمین جشنواره امتنان، شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان واحد نمونه استان انتخاب و کارگر و کارگروه نمونه نیز از این شرکت معرفی شدند.  
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، به مناسبت بزرگداشت روز کارگر، بیست و نهمین جشنواره امتنان با حضور مدیران ارشد استان، مشاور فرهنگی وزیر کار، نماینده مردم مشهد و کلات ، مدیران واحدهای برتر تولیدی وصنعتی و کارگران و کارگروه های نمونه استانی در در محل همایش های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. 
در این دوره از جشنواره ۱۳ واحد، ۹ کارگروه و ۲۶ کارگر نمونه و برتر استان انتخاب شدند که در این میان شرکت ایران خودرو خراسان علاوه بر انتخاب به عنوان واحد نمونه، دو عنوان کارگر نمونه و دو عنوان کارگروه نمونه را نیز بدست آورد و از این حیث کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت. 
آقایان کاظم هزاره و محمود حبیبی نژاد به عنوان کارگران نمونه، آقایان سالار وزیری و حسین مقیمی کاخگی به همراه جواد صیادی و مسلم صالح آبادی به عنوان کارگروه نمونه اول و آقایان سید حامد صالح حسینی و علیرضا کلاته عربی به همراه سید حمید حسینی و حمید رضا ارجی به عنوان کارگروه نمونه دوم ایران خودرو خراسان معرفی شدند. مهندس زاهدی فرد، مدیریت عامل نیز با حضور در جایگاه تندیس افتخار واحد نمونه صنعتی استان را دریافت کرد.
 در حاشیه این مراسم نیز از خانواده های شهدای کارگری استان و قهرمانان ورزشی کارگری استان تجلیل به عمل آمد. لازم به ذکر است استان خراسان رضوی دارای ۱۸۰ هزار واحد تولیدی و یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارگر می باشد که در این صنایع مشغول به کارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran