سومین گردهمایی خانواده ایران خودرو خراسان برگزار شد

در راستای تکریم خانواده معظم کارکنان، سومین گردهمایی تفریحی و فرهنگی خانواده بزرگ ایران خودرو خراسان درتفرجگاه شهید بهشتی گلمکان برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، در این گردهمایی که با همکاری واحدهای منابع انسانی و ارتباطات برنامه ریزی و برگزار گردید، بیش از هفتصد نفر از کارکنان و خانواده های ایشان در محل تفرجگاه شهید بهشتی گلمکان حضور یافتند و یک روز شاد و مفرح را در کنار خانواده سپری نمودند.
خوشامد گویی به خانواده ها با نصب بنر و استند، اهدای توپ بازی برای فرزندان در بدو ورود، پذیرایی صبحانه و ناهار، پذیرایی بستنی و هندوانه در طول روز، انجام برنامه های شاد و مفرح شادی و نشاط با اهدای جوایزمتنوع ، برگزاری جشن خانواده ها در محل سالن اجتماعات تفرجگاه ، ثبت عکس و فیلم و مصاحبه یادگاری از خانواده ها و بسیاری از آیتم های جانبی دیگر از جمله برنامه های تدارک دیده شده این مراسم بود. کلیه لحظه های ثبت شده این مراسم اعم از فیلم و عکس در قالب لوح فشرده به کلیه کارکنان حاضر در مراسم اهداء می شود.  
لازم به ذکر است دومین گردهمایی خانوادگی کارکنان در تیر ماه سال جاری در تفرجگاه شهید رجایی باغرود نیشابور برگزار شده بود. در ماههای آتی نیز این گردهمایی ادامه خواهد داشت و اطلاع رسانی آن در موعد مقرر به کارکنان انجام خواهد شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran