سفرهای تابستانی همکاران به شمال کشور آغاز شد

با استقبال مدیریت و نمایندگان شرکت تعاونی فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان، اولین گروه اعزامی همکاران و خانواده های ایشان در مجتمع مرضیه بابلسر مستقر شدند.

 
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، این گروه از همکاران در قالب ۴۰ خانواده و در حدود ۱۶۰ نفر در اول شهریورماه در مجتمع مرضیه بابلسر پذیرش شدند که در بدو ورود مورد استقبال مدیریت و نمایندگان تعاونی فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان قرار گرفتند. این تعداد در مرحله بعد به ۸۰ خانواده خواهد رسید.

 
این مجتمع در نزدیکی ساحل دریا دارای امکاناتی از قبیل رستوران، آلاچیق و باربی کیو در فضای باز، چایخانه سنتی، کافی شاپ، دوچرخه خانواده و کودکان، اتاق بازی کودک، محوطه باز بازی کودکان، مسجد و سرویس مینی بوس جهت رفت و برگشت به ساحل می باشد که استفاده از برخی امکانات مذکور با تخفیف ویژه به همکاران در نظر گرفته شده است. 

 
هم چنین با رایزنی های انجام شده شرکت تعاونی فنی و مهندسی، همکاران با دریافت معرفی نامه از مجتمع مرضیه می توانند از امکانات تفریحی موجود در ساحل میررود از قبیل جت اسکی، ترامپولین، قایق، والیبال ساحلی و… با تخفیف ویژه استفاده نمایند. ​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran