سامانه اطفا حریق ایران خودرو خراسان، مجهز به جدیدترین دیزل و الکترو پمپ های دنیا شد

سامانه اعلام و اطفا حریق شرکت ایران خودرو خراسان به جدیدترین دیزل پمپ آتش نشانی دنیا تجهیز شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، با نصب و بهره برداری از دیزل و الکترو پمپ های جدید در پمپ خانه آب آتش نشانی شرکت ایران خودرو خراسان سامانه اعلام و اطفا حریق شرکت به جدیدترین پمپ های روز دنیا مجهز شد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در مراسم بهره برداری از این پمپ خانه، با اشاره به موقعیت جغرافیایی شرکت و فاصله از ایستگاه های ایمنی و آتش نشانی مشهد و نیشابور گفت: از سال ۱۳۷۹ تا اکنون سرمایه گذاری های زیادی در این شرکت انجام شده است. حفظ این سرمایه گذاری ها و مهم تر از آن، صیانت از سلامت ۵هزار پرسنل شاغل از اولویت های مهم شرکت است.
بیژن زاهدی فرد افزود: با همکاری شرکت دانش بنیان تام ایران خودرو، پروژه بروزرسانی سامانه اعلام و اطفا حریق ایران خودرو خراسان را به سرانجام رساندیم و با نصب و بهره برداری از این پمپ ها، در صورت بروز بزرگترین حریق احتمالی و در شرایط بحرانی و قطع برق، امکان تأمین آب مورد نیاز مهار آتش را خواهیم داشت.
مدیر پروژه های اعلام و اطفا حریق شرکت تام ایران خودرو در ارتباط با این پروژه گفت: با توجه به نیازمندی های شرکت ایران خودرو خراسان و استانداردهای اطفا حریق در زمان قطعی برق، تامین آب آتش نشانی از مباحث با اهمیت در اطفا حریق است به همین منظور و براساس تخمین بزرگترین حریق احتمالی اقدام به طراحی و اجرای سامانه و تجهیز پمپ خانه آتش نشانی شرکت ایران خودرو خراسان نمودیم.
علیرضا ابراهیمی افزود: تجهیزات و پمپ هایی که در این پمپ خانه نصب شده از جدیدترین تجهیزات اطفاء حریق در دنیا است که به صورت انحصاری در کشورهای اروپایی تولید می شود. این تجهیزات، تاییدیه های سازمان بین المللی استاندارد موسوم به UL و FM را دارد .
مسئول بخش ایمنی و آتش نشانی شرکت ایران خودرو خراسان با اشاره به وسعت شرکت و تجهیز فضای سایت تولیدی به سیستم های اطفا حریق گفت: نیاز به تقویت سیستم پمپاژ آب آتش نشانی احساس می شد و همچنین برای تامین برق پمپ ها نیاز به اجاره دیزل بود.
اسماعیل کناررودی افزود: جهت صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، بروزترین دیزل و الکترو پمپ های روز دنیا تهیه و در پمپ خانه نصب گردیدکه در زمان قطع برق دیزل پمپ ها وارد مدار می شود و آب را با بیشینه فشار ۱۳ بار در لوله ها به جریان خواهد انداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran