رکورد شکنی درسالن های تولیدی

در راستای پیاده سازی پروژه افزایش ظرفیت تولید بر مبنای ۷۰۰ دستگاه در روز، نخستین  رکورد شکنی تولید در سال جاری در سالن های تولیدی به ثبت رسید. 
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان ، در سالن بدنه سازی ، نخستین رکورد شکنی در تاریخ بیستم خرداد ماه بود. بچه های سختکوش سالن بدنه سازی توانستند تعداد ۶۱۰ دستگاه بدنه پژو و هایما را در یک روز تولید کنند. درست یک روز بعد در این سالن ۶۱۳ دستگاه خودرو تولید و برای دومین نوبت متوالی  رکورد شکنی شد.
در دیگر سالن تولید، بچه های پرتلاش سالن رنگ نیز توانستند در تاریخ ۲۱ خردادماه، با تولید ۶۲۸ دستگاه خودرو، نخستین  رکورد روزانه تولید این سالن در سال جاری را به ثبت رسانند. ثبت رکورد دوم در این سالن در ۲۹ خرداد با ۶۳۴ دستگاه بود.
در مرحله نهایی تولید و در سالن مونتاژ، همکاران زحمتکش این سالن توانستند در ۲۹ خرداد ۶۲۰ دستگاه خودرو در یک روز تولید کنند. رکورد قبلی در این سالن ۶۱۴ دستگاه بود.
 گفتنی است در سال گذشته که پروژه افزایش ظرفیت تولید بر مبنای ۶۰۰ دستگاه در روز برنامه ریزی شده بود، رکوردهای تولید در سالن مونتاژ دوازده نوبت، در سالن رنگ  نه بار و در سالن بدنه سازی یازده نوبت شکسته شد و ارتقا یافت.     
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran