راهیابی محمدنصرآبادی به مسابقات انتخابی تیم ملی


محمد نصرآبادی، همکار شاغل در شرکت تعاونی فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان، پس از کسب مقام قهرمانی در مسابقات ووشوی استان به  مسابقات انتخابی تیم ملی راه یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو در ۲۲ بهمن ماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار و آقای نصرآبادی در وزن منهای ۸۵ کیلو در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
این ورزشکار خوش اخلاق اهل شهرستان نیشابور است و از سن ۱۶ سالگی با ورزش رزمی کونگ فو پا به عرصه قهرمانی گذاشته است.  او در رشته های کیک بوکسینگ، تکواندو، دفاع شخصی نیز مهارت دارد و مقام های قهرمانی متعددی در این رشته ها کسب کرده است.
از مهمترین عناوین کسب شده توسط ایشان می توان به ۱۵ دوره نایب قهرمانی در رشته ووشو در خراسان رضوی از سال ۹۲ تا ۹۴، نایب قهرمانی کشور در رشته کیک بوکسینگ در سال ۹۳، مقام اول مسابقات ووشو خراسان شمالی در سال ۹۵ و سه دوره قهرمانی مسابقات دفاع شخصی خراسان رضوی از سال ۸۶ تا ۹۰ را نام برد.
در این راستا شرکت تعاونی فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو، ضمن تبریک به آقای نصرآبادی در کسب مقام نخست مسابقات قهرمانی ووشوی استان و راهیابی به مسابقات انتخابی تیم ملی، در طی مراسمی با حضور مهندس جواهرچی، مدیر اجرایی تعاونی فنی و مهندسی، از افتخارآفرینی نامبرده تجلیل و هدیه ای نیز به ایشان اهداء شد.        

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran