دیدار مدیران و مسؤولین ایران خودرو خراسان با سرپرست شعبه ۴ بیمه تامین اجتماعی

مدیران واحدهای مالی و اقتصادی و منابع انسانی به همراه جمعی از مسؤولین شرکت در روز بهزیستی و تامین اجتماعی به دیدار سرپرست شعبه ۴ تامین اجتماعی مشهد رفتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان: همزمان با روز بهزیستی و تامین اجتماعی صبح روز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه، سید مجید خاتمی و محمود پردره مدیران واحد های منابع انسانی و مالی و اقتصادی شرکت ایران خودرو خراسان به همراه مسؤولین بخش حسابداری مالی، پشتیبانی منابع انسانی، روابط عمومی و قسمت بیمه و رفاه ضمن حضور در دفتر “غلامحسین ارباب “سرپرست شعبه ۴ بیمه تامین اجتماعی مشهد، این روز را به وی و کارکنان این شعبه تبریک گفتند.
در ابتدا خاتمی ضمن تبریک روز بهزیستی و تامین اجتماعی به ارباب و معاونین و دیگر همکاران ایشان گفت: تعاملات ایران خودرو خراسان با شعبه ۴ اداره تامین اجتماعی بسیار مثبت و با اهمیت است، پرسنل ما خدمات ارزنده و فراوانی از این مجموعه دریافت می کنند.
وی بعد از ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع کرونا در ایران خودرو خراسان افزود: این شرکت ظرف ۴ سال بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در خصوص سلامت پرسنل هزینه نموده است، ارگونومی، آموزش پرسنل، ایمنی، بهداشت و آتش نشانی از جمله مباحثی است که در آنها هزینه شده و باعث پیشگیری از اتفاقاتی گردیده که هزینه سنگینی به تامین اجتماعی تحمیل می کند.
در ادامه جلسه پردره مدیر واحد مالی و اقتصادی شرکت ایران خودرو خراسان ضمن تبریک این روز و ابراز امیدواری برای پایان بیماری کرونا گفت: شیوع کرونا، تحریم ها و مشکلات ارزی، صنعت کشور و به طبع آن شرکت ما را با مشکلات عدیده ای مواجه نموده است و در تامین ارز، تهیه قطعه و همچنین پرداخت حقوق و مزایا، اقساط وام ها و مبالغ مربوط به تامین اجتماعی با مشکل مواجه هستیم ولی تدابیری اتخاذ شده که کلیه حقوق و مزایا کارکنان مطابق برنامه زمانبندی انجام و حق بیمه ایشان سر موعد پرداخت می گردد.
ارباب سرپرست شعبه ۴ اداره تامین اجتماعی مشهد ضمن تشکر از بذل عنایت مدیران و مسؤولین شرکت ایران خودرو خراسان و آرزوی مصون ماندن پرسنل این شرکت از بیماری کرونا گفت: در شرایط کنونی بهترین راه رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی مجموعه ها می باشد. وی در ادامه افزود: باید همکاری های دو طرف بیش از پیش گسترش یابد تا به کمک هم بتوانیم از این بحران عبور نمائیم. ما در این شعبه تمام تلاشمان را معطوف به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به ارباب رجوع و بیمه گذاران کرده ایم.
در پایان این دیدار سعیدی مسؤول قسمت بیمه و رفاه این شرکت ضمن تشکر از بازگشایی دفتر این شعبه در شرکت ایران خودرو خراسان، حضور پررنگ تر نماینده تامین اجتماعی در شرکت را خواستار شد و نیازهای پرسنل این شرکت را به سمع مدیران شعبه ۴ تامین اجتماعی رساند، همچنین سرپرست این شعبه ابراز امیدواری نمود با پیگیری مدیران نیازها رفع و خدمات مناسب و در شأن کارکنان این شرکت ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran