تکریم مدافعان سلامت و تقدیر از عملکرد دانشکده علوم پزشکی نیشابور در حادثه سرویس کارکنان ایران خودرو خراسان

جمعی از مدیران شرکت ایران خودرو خراسان جهت تقدیر از مدافعان سلامت شهرستان نیشابور به دیدار رئیس و مدیران دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان نیشابور رفتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان: در ابتدای این دیدار دکتر سعادت در صحبت های کوتاهی گفت: با توجه به خدمات متعهدانه، شایسته و بی منت مدیران و کارکنان دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان ۲۲ بهمن و حکیم نیشابور که در سانحه سرویس کارکنان این شرکت به انجام رسید و همچنین زحمات تمامی کادر درمان این شهرستان در مقابله با ویروس کرونا بر خود دانستیم تا از زحمات این عزیزان تشکر نماییم.
در ادامه مهندس خاتمی مدیر منابع انسانی شرکت ضمن تقدیر و تشکر از دکتر عظیم نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور و سایر دست اندر کاران و کادر درمان این شهرستان در خصوص همکاری و خدمات رسانی به مصدومین سانحه اتوبوس حامل کارکنان این شرکت به معرفی شرکت ایران خودرو خراسان پرداخت و گفت: این شرکت اولین سایت خودرو سازی در کشور می باشد که تمامی زنجیره تولید خودرو آن به دست توانمند مهندسین داخلی با رویکرد تمرکز زدایی ساخته شده است.
وی در ادامه افزود: با توجه به تحریم های اخیر که از صنعت خودروسازی آغاز شد شرکت ایران خودرو خراسان با تولید ۲۵ درصد تولید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در عرصه رونق تولید تاثیر گذار بوده است.خاتمی در خصوص سانحه واژگونی سرویس کارکنان گفت: با توجه به حضور ۵ هزار پرسنل و تردد متعدد و فراوان ناوگان حمل و نقل این شرکت، در ۲۰ سال گذشته شاهد اتفاق ناگواری نبوده و این اتفاق برای اولین بار رخ داد و باعث شد بیشتر از قبل ریسک های احتمالی در ناوگان ایاب و ذهاب را شناسایی کرده و به حداقل برسانیم، پس از حادثه مصدومان توسط اورژانس شهرستان نیشابور در سریع ترین زمان به بیمارستان های این شهرستان منتقل شدند و با وجود ویروس کرونا شاهد تلاش متعهدانه و شایسته کادر درمان این شهرستان از بدو اتفاق بودیم که جا دارد از همکاری تمامی مدیران و کادر درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیشابور به نیابت از مهندس زاهدی فرد مدیر عامل شرکت تشکر نمایم.
در ادامه مهندس حسینی مدیر واحد مهندسی سازمان و سیستم ها به ایراد سخن پرداخت و گفت: شرکت ایران خودرو خراسان در خصوص مسؤولیت پذیری اجتماعی به صورت حرفه ای و به دور از حاشیه فعالیت می کند و یکی از آن موارد انتخاب این شرکت از سال ۹۷ به عنوان معین اقتصادی بخش احمدآباد می باشد. وی افزود: ما تا کنون ۸۰ پروژه اشتغالزایی در بخش را در قالب طرح های صنعتی، کشاورزی، دامپروری و حتی پزشکی راه اندازی نموده ایم، حسینی در خصوص فعالیت معین اقتصادی در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با شناسایی توانایی تولید ماسک در منطقه، در برهه ای که ماسک کمیاب بود توانستیم ۳ کارگاه تولیدی ماسک در بخش راه اندازی نمائیم که در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فعال باشیم.
در بخشی دیگر از جلسه دکتر عظیم نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرستان نیشابور ضمن خوش آمدگویی از حضور مدیران ایران خودرو خراسان تشکر نمود و گفت: ۲۵ درصد از تامین سلامت مردم بر عهده شبکه بهداشت و درمان می باشد و مابقی آن به مشارکت های بخشی و تعاملی ادارات، سازمان ها و صنایع برمی گردد.ایجاد اشتغال یکی از فاکتورهای سلامت مردم است که شرکت ایران خودرو خراسان در منطقه به خوبی آن را مرتفع نموده است. از دیگر عناصر تاثیر گذار در این خصوص ،خود مراقبتی، محیط کار و فضا و محل زندگی می باشد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی نیشابور در ادامه ایران خودرو خراسان را به عنوان یکی از شرکت های بزرگ و تاثیر گذار در استان دانست و اظهار کرد: از اینکه این شرکت در جلوگیری و مقابله با ویروس کرونا پیشگام بوده قدردانی نمود.
وی در خصوص حادثه واژگونی سرویس کارکنان این شرکت گفت: از ابتدای حادثه تمامی شبکه درمان شهرستان با حضور در محل حادثه و خدمت رسانی در بیمارستان تا بهبودی کامل، همراه مصدومان بوده و بیشترین همکاری را در این زمینه انجام دادند.
عظیم نژاد در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه توسعه سلامت و زیر ساخت های شهرستان آینده روشنی در امر سلامت پیش روی شهرستان نیشابور می باشد.
در پایان این مراسم لوح یادبود و سپاس از طرف مهندس زاهدی فرد مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان تقدیم دکتر عظیم نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان نیشابور شد.
گفتنی شرکت ایران خودرو خراسان به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان، پزشکی و خدمات متعهدانه این عزیزان، با اهداء هدایا و مبلغی به منظور مشارکت در برنامه های مقابله با شیوع کرونا تقدیم دکتر عظیم نژاد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran