ديدار كارگران نمونه ايران خودرو خراسان با امام جمعه مشهد

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، به مناسبت بزرگداشت روز کارگر، جعمی از کارگران نمونه ایران خودرو خراسان و سایر کارخانجات استان به همراه کارگران بسیج کارخانجات پایگاه ثامن الائمه ایران خودرو خراسان به پابوسی هشتمین اختر تابانک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن الموسی الرضا(ع) رفتند.  
در این مراسم که مصادف است با ولادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان مهدی موعود (عج) جمعی از کارگران نمونه و بسیجیان کارگری گروه صنعتی ایران خودرو خراسان به همراه سایر کارگران نمونه استان در قالب هیئتی ابتدا به پابوسی امام رئوف و مهربانی علی بن الموسی الرضا(ع) رفته و میهمان آستان قدس رضوی به صرف صبحانه بودند و پس از صرف صبحانه ضمن بازدید از موزه آستانقدس رضوی به اتفاق به دیدار نماینده ولی فقیه حضرت آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد رفتند.
در این مراسم که با تلاوت آیات قرآنی توسط قاری قرآن همکار عزیزمان جعفر عدالتی آغاز گردید در ابتدا مهندس سنجری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ضمن تبریک تقارن روز جهانی کارگر با ایام فرخنده ولادت حضرت صاحب الزمان (عج ) به تبیین جایگاه رفیع کارگران پرداخت و در ادامه گزارش کوتاهی از  عملکرد اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان در سال گذشته را به حاضران ارائه کرد .
وی ضمن اشاره به نام گذاری سال جاری به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری افزود : اشتغال و حمایت از تولیدات داخل از مباحث مورد تاکید مقام معظم رهبری است و تلاش در راستای تحقق این امر وظیفه یکایک ماست .
در ادامه آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه شهرستان مشهد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جهانی کارگر به جایگاه مقام کارگر در احادیث و فرمایشات ائمه اطهار اشاره و اهمیت تقارن روز جهانی کارگر با ایام فرخنده ولادت حضرت صاحب الزمان (عج ) پرداخته و ابراز امیدواری کرد که وضعیت معیشت جامعه کارگری بهبود یابد و مشکلات کارگران و خانواده های ارزشمند آنان مرتفع گردد چرا که همه جامعه مدیون زحمات این قشر پر تلاش هستند.
نماینده ولی فقیه مشهد در ادامه بیان نمود که کلیه دستگاه های دولتی و تشکل ها باید دست بدست هم دهند و با هم فکری و درایت مشکلات کارخانجاتی که در مسیر تعلطیلی و بسته شدن هستند را چاره اندیشی کنند و از بسته شدن این کانون های کار و فعالیت های اقتصادی و بیکار شدن نیروی کار الخصوص کارگران متاهل جلوگیری گردد و با اشاره به کارهای انجام شده به کمک و همراهی کلیه مدیران و مقامات اجرای استان خراسان پرداختند و خواستار رسیدگی جدی کلیه دست اندرکاران این عرصه بودند.
لازم به ذكر است در بيست و نهمين جشنواره امتنان ايران خودرو خراسان به عنوان واحد نمونه سال ٩٦ انتخاب و دو كارگر و كارگر نمونه برتر  نيز از شركت ايران خودرو خراسان برگزيده شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran