دومين شماره كارآمد خانواده ایران خودرو خراسان منتشر شد

در راستای اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات انجام شده به خانواده کارکنان شرکت ، دومین شماره از نشریه داخلی کارآمد خانواده ایران خودرو خراسان منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان،اين نشريه با تلاش همكاران در واحد ارتباطات و امور بین الملل گردآوري ، طراحي و چاپ مي شود. نخستين شماره آن از پاييز سال جاري در بين همكاران توزيع و اطلاع رساني شد كه مورد استقبال قرار گرفت.
در كارآمد خانواده سعي بر اين است جداي از محيط كار صرفا به خود همكاران و خانواده ایشان توجه شود و اقدامات و فعاليت هاي صورت گرفته در راستاي ايجاد شادي و نشاط در بين همكاران و خانواده ها در اين نشريه بازتاب می يابد.
اين مهم با نام گذاري سال جاري توسط مديرعامل با عنوان سال شادي و نشاط و تاكيد ايشان مبني بر بسط و گسترش فرهنگ نشاط در محيط كارو در بين خانواده همكاران محقق يافت كما اين كه در هر شماره از نشريه نيز پيامي از سوي مهندس زاهدي فرد به شما همكاران و خانواده محترم شما عزيزان در صفحه نخست منتشر مي شود.
 سرپرست ارتباطات و امور بین المل ایران خودرو خراسان با اعلام تغییر نحوه انتشار نشریه کارآمد خانواده گفت: با توجه به گسترش مطالب و نشريات از حالت چاپي به سمت ديجتالي و مجازي در دنیای امروز و همينطور مشكلات مربوط به توزيع كم يا نامناسب نشريه در بين همكاران در سه شيفت توليدي و صرفه جویی در هزینه ها بر آن شديم تا منبعد نشريه كارآمد خانواده را از طريق فضاي مجازي يعني كانال تلگرام شركت ، همينطور استندهاي شيشه اي ورودي سالن هاي توليدي و ستادي و هم چنين اتوماسيون اداري در اختيار همکاران قرار دهيم. در اين رابطه لزوما از همکاران نظرسنجي خواهد شد.
بذری در ادامه اظهار داشت: هم چنين پيرو استقبال خوب خانواده های کارکنان از مسابقات مختلفی که در شماره نخست كارآمد طراحی و جوايز ان نيز اخيرا به همكاران اهداء شد، در دومين شماره نيز مسابقه نقاشي براي فرزندان و حل جدول (كه توسط همسر يكي از همكاران طراحي شده )براي همكاران و خانواده ايشان در نظر گرفته شده است . جدول مربوطه در اختيار مسوولان دفاتر قرار گرفته است از ايشان دريافت نماييد.اين نشريه توانمندي هاي شما عزيزان همكار ، همسر و فرزندتان را منعكس مي نمايد. لذا به ما اطلاع دهيد تا ما آن را در نشريه بازتاب دهيم.
وی در پایان یادآور شد: شعار ما در شركت ايران خودرو خراسان ” يك خانواده يك هدف ” مي باشد و نشريه كارآمد خانواده نیز در همین راستا و متعلق به همكاران و خانواده گرانقدرشان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran