در نظرسنجی از مشتریان؛ هایما S7 توربو اتوماتیک خراسان رتبه نخست کیفیت را اخذ کرد

بر اساس نتایج نوزدهمین دوره تحقیق شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران از رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری، خودروی هایما S7 توربو اتوماتیک محصول تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو که در ایران خودرو خراسان تولید می شود بالاترین رتبه کیفی را کسب کرد.
بر اساس این گزارش، با کیفیت ترین خودروهای شاسی بلند زیر ۱۰۰ میلیون از دیدگاه مشتریان، به ترتیب هایما S7 توربو اتوماتیک، بی وای دی S6 اتوماتیک و جک S5 دنده ای می باشند.
در این تحقیق با ۶۹.۰۷۴ نفر از خریداران ۹۷ خودروی سواری که از ۱۷ شرکت عرضه کننده خودرو در شش ماهه اول سال ۱۳۹۶ خودرو خریداری کرده بودند مصاحبه انجام شده است که نتایج نشان می دهد رضایتمندی مشتریان در مقایسه با سال ۱۳۹۵ از رشد ۱۵ امتیازی برخوردار بوده است.
لازم به ذکر است پروژه تولید خودروی هایما در شرکت ایران خودرو خراسان با تولید هایما اس۷ معمولی در خردادماه ۱۳۹۴آغاز و درست یک سال بعد در خرداد ماه ۱۳۹۵ این خودرو با اخذ سه ستاره کیفی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در صدر محصولات تولیدی رده قیمتی خود قرار گرفت. پس از آن در نتیجه بررسی های صورت گرفته و تقاضای مشتریان، خودروی هایما اس ۷ با موتور توربوشارژ در خط تولید ایران خودرو خراسان قرار گرفت که این خودرو نیز در نخستین ارزیابی کیفی انجام شده   سه ستاره کیفی را کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran