در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر استان خراسان رضوی تعاونی فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان در جمع برترین ها قرار گرفت

تعاونی فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان در جمع برترین ها قرار گرفت
آیین گرامیداشت هفته تعاون و تجلیل از تعاونی های برتر با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، این مراسم روز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت (۱۴۰۱) با حضور مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران عامل تعاونی های فعال استان در سالن همایش های شهید قاسم سلیمانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.
تعاونی فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان در این مراسم به عنوان یکی از تعاونی های برتر استان معرفی و تندیس این همایش را کسب کرد.
استاندار خراسان رضوی در این مراسم، تعاونی را یک روش و ظرفیت دانست و گفت: باید از ظرفیت و پتانسیل تعاونی ها به درستی استفاده شود. تحول در تعاونی ها نیازمند یک مدیریت و رهبری است که در جامعه کارآفرینی وجود دارد و کارآفرینان باید از ظرفیت تعاونی ها استفاده کنند.
یعقوبعلی نظری تعاونی را بستری مناسب برای حضور مردم در اقتصاد کشور عنوان کرد و خطاب به تعاون گران استان گفت: برنامه تحولی با هدف ارتقاء کیفیت و عمومیت بیشتر را ترویج دهند تا شاهد جهش کمی و کیفی در حوزه تعاون استان باشیم.
در این مراسم مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن خیر مقدم به میهمانان گزارشی از حوزه تعاون استان ارایه نمود. محمد امین بابایی گفت: در استان خراسان رضوی بیش از ۷هزار تعاونی فعال وجود دارد که بعد از تهران، استان خراسان رضوی رتبه دوم را در تعداد تعاونی های فعال به خود اختصاص داده است.
وی در ارتباط با فرآیند گزینش تعاونی های برتر استان افزود: در هفدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر ۹۰۰ تعاونی کاندید شدند که ۸۹ تعاونی به مرحله داوری رسیدند. از بین راه یافتگان به مرحله داوری نیز ۹ تعاونی به مرحله کشوری راه یافتند که یک تعاونی حایز رتبه ملی شد.
بابایی هدف از برگزاری معرفی تعاونی های برتر را ایجاد الگوی مناسب جهت نقش آفرینی در حوزه تولید و اشتغال دانست و گفت: ما انقلاب سیاسی و فرهنگی را در گام اول انقلاب به انجام رساندیم و در گام دوم انقلاب با توجه به ابلاغیه اصل ۴۴ اقتصاد مقاومتی باید برنامه ریزی جهت نهادینه کردن فرهنگ و رونق بیشتر تعاونی ها داشته باشیم.
مدیرعامل تعاونی فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان پس از کسب تندیس تعاونی برتر استان گفت: این موفقیت را به تمامی سهامداران شرکت تقدیم می کنم که در این سال ها با صبر و حمایت خود زمینه ساز رشد و موفقیت تعاونی را فراهم آوردند.
سید حسین پروانه حسینی افزود: تعاونی فنی و مهندسی با تلاش هیئت مدیره و تمامی مدیران خود توانسته به اهداف و استراتژی های مناسبی دست پیدا کند و در مسیر تحقق این اهداف هر روز گام های استوار و موفق تری را بردارد.
وی در انتها ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه مهندس بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان گفت: امیدوارم در آینده بتوانیم عنوان تعاونی برتر کشور را کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran