در اولین جلسه شورای مدیران در سال ۹۹ بخش HSE شرکت ایران خودرو خراسان به مدیریت ارتقا یافت

پیاده سازی ساختار جدید ایمنی و بهداشت یکی از اهداف و معیارهای اصلی شرکت ایران خودرو خراسان در راستای توجه به نیروی انسانی، بهبود فرایندهای کاری و بهره وری بیشتر تولید جهت توسعه پایدار بوده است.

دکتر مجید سعادت اولین مدیر واحد HSE شرکت ایران خودرو خراسان ضمن اظهار این مطلب گفت: بر همین اساس و با حمایت های مهندس زاهدی فرد مدیر عامل  شرکت در اولین جلسه شورای مدیران در سال ۹۹ این بخش به مدیریت واحد ارتقا یافت.

سعادت در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت گفت: بطور کلی هدف از این اقدام، ارتقاء عملکرد HSE  با رویکرد سیستماتیک جهت نظام مند نمودن فعالیت های این واحد، به گونه ای که مدیران ذیربط و ذینفع بتوانند موضوعات بهداشتی و ایمنی مرتبط با فعالیت خود را بصورت منظم ، هدفمند و یکپارچه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تعیین شعار سال (جهش تولید) به مرحله اجرا درآوردند.

وی در ادامه افزود: اهمیت به ایمنی محیط کار و بهداشت کارکنان در اولویت تمامی مسائل این شرکت بوده و به یاری خدا و همکاری مدیران و پرسنل ایران خودرو خراسان، ایجاد مدیریت این واحد برای کارکنان، افزایش روحیه، کاهش فشار کار و جراحات و صدمات، کاهش حوادث، افزایش رفاه و سلامتی ، افزایش کیفیت محصول، کاهش خطاهای شغلی و کاهش مخارج درمانی و حوادث کارکنان و در مجموع کاهش مخارج تولید را در پی دارد.

سعادت در خصوص ساختار واحد تحت نظر خود گفت: با توجه به ساختار جدید واحد، در حال حاضر دو بخش ایمنی  و آتش نشانی و بخش بهداشت حرفه ای و درمان در ساختار واحد گنجانده شده است

وی در خصوص شیوع ویروس کرونا و اقدامات شرکت در این خصوص گفت: با توجه به شیوع این بیماری در بهمن ماه سال گذشته کمیته پیشگیری شیوع کرونا آغاز به کار نمود و تصمیمات تاثیر گذاری را به تصویب که در اسفندماه ۹۸ آغاز ودر سال جدید و رساند که با شروع تولید در سال جدید تکمیل گردید . به لطف خدا به مرحله اجرا درآمد و انجام این اقدامات پیشگیرانه باعث شده به لطف خدا همکاران ما با مشکلی در این خصوص مواجه نشوند.

وی در پایان افزود: مطمئنا ایجاد این مدیریت به یاری خدا و کارکنان مجموعه و حمایت های مدیریت عامل و سایر مدیران شرکت، منشاء خیر بوده و اثرات مثبت آن را بزودی شاهد خواهیم بود. امیدوارم به کمک همکاران این واحد در راستای تحقق اهداف سازمان موفق بوده و فرهنگ ایمنی، بهداشت و سلامت را در سطح شرکت ارتقاء دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran