حضور کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان در راهپیمایی روز قدس

کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشوری یافتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال (۱۴۰۱) با توجه به کاهش همه گیری بیماری کرونا با حضور همه اقشار جامعه برگزار شد؛ کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان نیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مراسم این روز حضور یافتند و در سه شهر مشهد ، نیشابور و ملک آباد همبستگی و حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را ابراز داشتند.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان با حضور در این مراسم ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین از حضور گسترده کارکنان شرکت در این مراسم تقدیر کرد و گفت: از همکاران عزیزم بابت این حضور پرشور تشکر می کنم. خوشحالیم که بعد از مدتی وقفه بابت ویروس کرونا، امسال توانستیم بار دیگر در کنار هم جمع شویم تا بتوانیم از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنیم.
بیژن زاهدی فرد افزود: امروز در این مراسم جای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار خالی است. حاج قاسم سال ها در خارج از مرزهای کشور برای اهداف انقلاب و رهبری و در جهت دفاع از مظلومان تلاش های فراوان کرد؛ امیدوارم همه ما بتوانیم جز رهروان واقعی این شهید باشیم و راهشان را ادامه دهیم.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان گفت: خداوند مقام معظم رهبری را برای تمام مسلمانان جهان حفظ کنند. ما به درایت های ایشان نیازمندیم تا بتوانیم در مسیری که گام برداشته ایم موفق باشیم. امیدوارم به برکت این روزهای عزیز و دعاهای همکاران ما بتوانیم امسال در راه رسیدن به اهداف اصلی شرکت موفق و سربلند باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran