حضور کارکنان ایران خودرو خراسان بر مزار شهدای گمنام

با حضور مدیرعامل، مدیران، مسوولان و جمعی از کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان آیین غبارروبی مزار شهدای گمنام در شهر ملک آباد برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ بمنظور گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان به رسم هر سال و در هفته دفاع مقدس جمعی از کارکنان این شرکت بر مزار شهدای گمنام شهر ملک آباد حضور یافتند.
در این مراسم که با تلاوت قرآن مجید و ذکر مصیبت و نوحه خوانی آغاز شد، مهندس زاهدی فرد مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان، برگزاری هر ساله این مراسم را بسیار پسندیده توصیف کرد و گفت: ما باید قدردان شهدا باشیم که با جانفشانی در راه اسلام و میهن، امنیت و آسایش حال حاضر را به ما هدیه کردند.
زاهدی فرد، یاد شهدا را چراغی دانست که در مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده راه از بی راهه است و باعث می شود بتوانیم وظایف خود را به تأسی از این عزیزان به نحو احسن انجام دهیم.
وی با خاطرنشان ساختن جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و حافظان سلامت، بهترین راه قدرشناسی از این عزیزان را تلاش در جهت انجام درست وظایف محوله به هر فرد و در هر جایگاهی دانست و افزود: امیدواریم حضور در این مراسم توشه راهی در راه رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی و سرافرازی ایران عزیزمان باشد.
این مراسم با شستشوی قبور شهدای گمنام با گلاب و نثار شاخه گل و همچنین ذکر فاتحه به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran