حضور ایران خودرو خراسان در بیست و سومین نمایشگاه پژوهش و فن‌آوری استان خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، به‌مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش، بیست و سومین نمایشگاه پژوهش و فن آوری ۱۴ آذر (۱۴۰۱) در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی مشهد با حضور مدیران و مسؤولان استانی و فعالان حوزه علم و دانش آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه که به همت ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فن آوری استان خراسان رضوی برگزار شد بیش از ۷۹ ارگان، موسسه، دانشگاه و شرکت های دانش پژوه و صنعتی دولتی و خصوصی استان به ارائه آخرین دستاوردهای نوآورانه خود پرداختند.
استاندار خراسان رضوی مهمان ویژه این نمایشگاه، با حضور در غرفه های نمایشگاه و همچنین غرفه ایران خودرو خراسان از نزدیک با دستاوردهای این شرکت در حوزه پژوهش و نوآوری آشنا شد.
یعقوبعلی نظری با اشاره به انتخاب و ابلاغ شعار سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گفت: نقش دانش و پژوهش در تدوین استراتژی های درست و تحقق اهداف متعالی کشور بسیار مهم است.
وی با اشاره به سرعت پیشرفت در عصر حاضر افزود: این پژوهش ها باید با کاربرد دستاوردهای آنها همگام باشد تا بتوان سرعت حرکت کشور در مسیر توسعه و پیشرفت را افزایش داد.
نظری تاسیس قرارگاه اقتصاد دانش بنیان در استان خراسان رضوی و برگزاری اینگونه رویدادها را در راستای کمک به عرضه و شناساندن دستاوردهای پژوهشی و فناورانه به متقاضیان موثر دانست و گفت: این اقدامات باعث می شود در کمترین زمان ممکن ایده به عمل تبدیل شود.
مسؤل بخش پژوهش و نوآوری شرکت ایران خودرو خراسان نیز با اشاره به سابقه و تاریخچه فعالیت بخش پژوهش و نوآوری شرکت ایران خودرو خراسان گفت: علاوه بر نمایش آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی شرکت ایران خودرو خراسان، نیازها و پروژه های پژوهشی در دست اقدام را نیز معرفی نمودیم تا از دانش و توانایی نخبگان جهت برطرف سازی نیازهای پژوهشی خود استفاده کنیم.
وحید آیتی شناخت و جمع آوری و رفع نیازهای فناورانه شرکت ایران خودرو خراسان با همکاری نخبگان کشوری را از مهم ترین اهداف واحد پژوهش بیان کرد و افزود: حوزه اصلی فعالیت های ما در زمینه تبدیل ایده به محصولات تجاری شده در صنعت خودرو قرار دارد.
وی در پایان خبر از انجام اقدامات و پروژه های جدید در حوزه پرورش و حمایت از ایده های نوآورانه در شرکت ایران خودرو خراسان داد و گفت: به زودی این پروژه ها در شرکت اجرایی خواهد شد.
بیست و سومین نمایشگاه پژوهش و نوآوری استان خراسان رضوی از ۱۴ لغایت ۱۶ آذر ۱۴۰۱ پذیرای علاقمندان به حوزه پژوهش و نوآوری بود./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran