جشن بزرگ روز کارگر در ایران خودرو خراسان برگزار شد

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، در مراسمی باشکوه، آیین نکوداشت این روز، در خانواده بزرگ ایران خودرو خراسان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، این مراسم در محل سالن ورزشی ایران خودرو خراسان با حضور مهندس زاهدی فرد مدیریت عامل ، مهندس کمالی عضو هیئت مدیره، مدیران واحدهای تولیدی و ستادی، مسوولان و حدود دو هزار نفر از همکاران، در فضایی بسیارصمیمی و با  با اجرای برنامه های شاد و متنوع توسط هنرمندان مطرح کشور برگزار شد.
در این مراسم پس از قرائت کلام ا.. مجید و صلوات خاصه و معرفی برنامه های مراسم  توسط مجری، تریبون در اختیار مدیریت عامل قرار گرفت تا همانند سال های گذشته، با نگاهی به عملکرد یک سال کار و تلاش سربازان خود، برنامه های پیش رو در سال جاری را نیز در حوزه های مختلف با آنها مرور نماید.
مهندس زاهدی فرد ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی کار و کارگربه همه همکاران پرتلاش شرکت، جایگاه مناسب و تاثیرگذار شرکت ایران خودرو خراسان درعرصه صنعت و اقتصاد استان و کشور را مرهون زحمات شبانه روزی کلیه همکاران و همینطور خانواده های گرانقدر ایشان دانست که منجر شده ایران خودرو خراسان به عنوان یک شرکت الگو و نمونه درهمه زمینه ها مورد توجه قرار گیرد.        
وی فعالیت های اجرایی و  تولیدی  شرکت ایران خودرو خراسان در ابتدای هر سال را در قالب اجرای رهنمودهای سالانه مقام معظم رهبری و درراستای اهداف گروه صنعتی ایران خودرو برشمرد و با اشاره به اجرای پروژه افزایش ظرفیت تولید در سال گذشته، ابراز امیدواری کرد با اضافه شدن تولید یک محصول جدید دیگر در سال جاری، با تلاش و همت همکاران زحمتکش شرکت، این روند رو به جلو همچنان ادامه یابد.
این مراسم خاطره انگیز با اجرای برنامه های شاد و متنوع  توسط هنرمندان مطرح کشور از جمله اجرای موسیقی زنده، استندآپ کمدی و اجرای زیبای یکی از خوانندگان پی گیری شد و با  تقدیر از کارگران و کارگروه  نمونه شرکت و انجام مراسم قرعه کشی در بین همکاران با اهدای جوایز ارزنده توسط تعاونی خاص و ثبت عکس های جمعی یادگاری به پایان رسید.    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran