جشنواره صنعت پویا، روستای آباد روستای جمالده

در راستای ایفای مسوولیت پذیری اجتماعی شرکت ایران خودرو خراسان در روستاهای پیرامونی و هم جوار ، جشنواره ای با نام صنعت پویا روستای آباد در واحد ارتباطات برنامه ریزی و در حال اجرا می باشد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، روستای جمالده دومین روستایی بود که در این برنامه قرار گرفت. مدیریت ارتباطات و امور بین الملل به همراه مسوول امور فرهنگی صبح روز سه شنبه ۹ مرداد ماه با حضور در روستا با اعضای شورا و دهیار روستا دیدار و سپس از خانواده های ایثارگران روستا بازدید کردند و لوح تقدیر مدیریت عامل شرکت همراه با هدیه یادبود را تقدیم این خانواده های معظم نمودند.  
هم چنین با اطلاع رسانی صورت گرفته در روز چهارشنبه دهم مردادماه برنامه های شادی و نشاط با اهدای جوایز در محل مدرسه یاسر در روستایجمالده برگزار شد و از ۳ نفر از نخبگان روستا در زمینه علمی ، قرآنی و ورزشی نیز با اهدای هدایای تجلیل به عمل آمد. از دیگر برنامه های این جشنواره برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه بهداشت و ایمنی می باشد که توسط همکاران واحد منابع انسانی برای مردم روستا برگزار می شود.
اعضای شورا ،دهیار و خانواده های معظم ایثارگران روستای جمالده به طور جمعی از حضور هیآت اعزامی شرکت ایران خودرو خراسان در روستای جمالده و توجه به محیط پیرامونی شرکت قدردانی نموده و وجود شرکت ایران خودرو خراسان را برای آبادانی و زندگی مردم روستاهای منطقه بسیار مهم و تاثیر گذار دانستند.
لازم به ذکر است روستای جمالده در امتداد اتوبان مشهد به نیشابور و در فاصله ۴ کیلومتری از شرکت ایران خودرو خراسان قرار گرفته است. این روستا دارای ۴۶۵ نفر جمعیت می باشد. از این روستا تعداد۶۰ نفردر ایران خودرو خراسان مشغول بکارند. روستای جمالده دارای ۳ ایثارگر است. علاوه بر اشتعال تعداد قابل توجهی از جوانان روستا در ایران خودرو خراسان شغل دیگر مردم روستا به ترتیب دامپروری، باغداری و کشاورزی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran