توزیع ۱۲۰۰ بسته اقلام غذایی در گام دوم رزمایش کمک مومنانه

شرکت ایران خودرو خراسان در گام دوم رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه ۱۲۰۰ بسته اقلام کمک معیشتی را در قالب کمک های مومنانه تهیه و برای توزیع در مناطق محروم اطراف مشهد ارسال نمود.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان ؛ مقارن با میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) شرکت ایران خودرو خراسان در دومین مرحله کمک های معیشتی خود در قالب رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه ۱۲۰۰ بسته اقلام غذایی به ارزش ریالی بیش از ۴ میلیارد ريال تهیه و برای توزیع در بین اقشار آسیب پذیر از شیوع ویروس کرونا ارسال نمود.
این مراسم در محل شرکت ایران خودرو خراسان با نوای قرآن کریم آغاز و پیام فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو قرائت شد. در بخشی از این پیام آمده بود : گروه صنعتي ايران‌خودرو در سال ۱۳۹۹ در كنار فعاليت‌هاي ذاتي خود كه همانا تحقق جهش توليد، تعميق خودكفايي و بي‌نيازي از منابع خارجي و همچنين ارتقاي تنوع و كيفيت محصولات در جهت رضايت مشتريان و آحاد جامعه است، به مسئوليت‌هاي اجتماعي خود هم پرداخت و علاوه بر افتتاح مدرسه در استان سيستان و بلوچستان و خريد مسئولانه از توليدكنندگان داخلی، در چند نوبت نسبت به ارائه كمك‌هاي مومنانه به اقشار نيازمند و نيز اهداي بسته‌هاي بهداشتي به ساكنان جامعه محلي، اقدام كرد که توزیع ۱۲۰۰ بسته اقلام کمک‌معیشتی توسط شركت ایران‌خودرو خراسان نیز در جهت تداوم این برنامه هاست. ایشان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهمانان بیان داشتند، امیدوارم به رغم وجود همه دشواری‌ها و مشکلات پیش رو، با همتی که در نهضت خودكفايي، تولید و داخلی‌سازی ایجاد شده، بتوانیم خدمت به مردم را در عرصه خطیر توسعه صنعت خودرو، با سرعت بالاتری دنبال نماییم.
سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر گفت : تقارن این مراسم با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر ترجیع بند زیبایی بوجود آورده است . این مراسم نشان از ایفای صحیح نقش پدری در شرکت ایران خودرو خراسان دارد که در شرایط سخت اقتصادی، امنیت شغلی مناسبی برای کارکنان ایجاد شده است که نه تنها نیرویی تعدیل نشده بلکه بیش از ۲۰۰نفر نیروی جدید نیز استخدام شده اند و این نقش پدرانه با ایجاد توسعه ، رونق اقتصادی ، تهیه و اهداء همین کمک های مومنانه در منطقه گسترش یافته است.
نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت : در سال جاری بر اثر تحریمها روزهای سختی در ایران خودرو خراسان سپری گشت و تلاش های بسیاری شد که بر تحریم ها غلبه و این شرکت سرپا نگه داشته شود و امیدواریم سال آینده سال درخشانی برای ایران خودرو خراسان باشد.
بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان نیز توزیع ۱۲۰۰ بسته اقلام غذایی را لبیکی دوباره به فرمایش مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: در این مرحله ۱۲۰۰ بسته شامل مواد غذایی و ضدعفونی کننده به ارزش ریالی سه میلیون و پانصد هزار ريال تهیه و در بخش های اطراف مشهد توزیع خواهد شد.
وی افزود : قبل از این نیز و همزمان با عید سعید فطر ۱۴۰۰ بسته کمک معیشتی توسط شرکت ایران خودرو خراسان و در مرحله ای دیگر به همت و خواست کارکنان ایران خودرو خراسان یک میلیارد ريال از حقوق این عزیزان جهت مشارکت در رزمایش ملی کمک مومنانه اختصاص یافت و امیدواریم این کمک ها تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه یابد و به زودی شکوفایی اقتصادی را شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran