تقدیر مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان از تلاشگران عرصه سلامت

بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان با حضور در درمانگاه شرکت ضمن تبریک روز پرستار از زحمات تلاشگران عرصه سلامت شرکت تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، روز چهارشنبه مورخ ۹ آذرماه مصادف با ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان به همراه تعدادی از مدیران با حضور در محل درمانگاه از پرستاران شرکت تقدیر کردند.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در این دیدار ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت رینب(س)، با ارج نهادن به جایگاه والای پرستاران در جامعه، از تلاش های همکاران خود در جهت افزایش میزان سلامت در میان کارکنان تقدیر کرد و گفت: بزرگداشت منزلت پرستار در یک روز از سال خلاصه نمی‌شود و پرستاران با تلاش و فداکاری های بی وقفه خود پرچمدار رسالت حفاظت از سلامتی انسان ها می باشند.
بیژن زاهدی فرد ادامه داد: انجام اقدامات دقیق و حساس درمانی، مراقبت از ایمنی بیمار، مراقبت از خود و به روزرسانی دانش و انجام پژوهش، هدایت و راهنمایی بیماران، مراقبت معنوی و روشن کردن نور امید و توکل در دل بیماران، ارائه الگویی از مهربانی و شفقت در برخورد با کارکنان، تنها از انسانی ساخته است که پرستار نام دارد.
وی در ارتباط با تلاش های مجدانه کارکنان بخش بهداشت و درمان در بازه همه گیری ویروس کووید۱۹ عنوان کرد: در حدود سه سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا شاهد عملکرد فداکارانه، عاشقانه و عالمانه شما در کنار سایر کارکنان بودیم و توانستیم به بهترین شکل با این بیماری مقابله کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran