تقدیر ازدست اندرکاران پروژه خودروی فرمول یک در دانشگاه فردوسی

در مراسمی که در دفتر مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، از حامیان ساخت پروژه خودروی فرمول یک و اعضای تیم این پروژه تقدیر بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، در این مراسم دکتر کافی ، ریاست دانشگاه فردوسی مشهد ، معاونان و مدیران ارشد آن دانشگاه، مهندس زاهدی فرد ، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان ، سایر مدیران شرکت های حمایت کننده مالی پروژه و اعضای تیم دانشجویی ساخت خودروی فرمول یک حضور داشتند.
در ابتدای جلسه دکتر کافی ریاست دانشگاه فردوسی مشهد با خوشامد گویی به میهمانان حاضر ، به مدیران شرکتهای صنعتی بویژه شرکت ایران خودرو خراسان که علی رغم شرایط سخت حاضر بر اوضاع صنعت کشور در پیشبرد این پروژه همراهی و حمایت کامل نمودند تشکر و قدردانی نمود.
مدیر عانل شرکت ایران خودرو خراسان نیز به عنوان دومین سخنران ضمن تبریک و خسته نباشید به کسب نتایج موفقیت امیز تیم اعزامی به مسابقات جهانی، آن را نتیجه سعی و تلاش شبانه روزی این عزیزان و نتایج مثبت همکاری صنعت و دانشگاه دانست.
مهندس زاهدی فرد در بخشی از سخنان خود به نبود استراتژی مدون و دراز مدت در رابطه بین دانشگاه و صنعت اشاره کرد و گفت : موفقیت های سال های اخیر ایران خودرو خراسان مرهون تدوین استراتژی ۵ ساله بود که در پایان سال چهارم استراتژی ۵ ساله دوم مدون شد و مجموعه بر آن اساس گام برمیدارد.
وی در ادامه اظهار اشت: رابطه کنونی صنعت و دانشگاه در حال حاضر بصورت جرقه ای دنبال می شود و وظایف صنعت و دانشگاه مشخص نیست در این زمینه دانشگاه و آموزش عالی با همکاری صنعت باید برنامه دراز مدت تدوین نماید و بر اساس آن حرکت نماید دانشگاه فرودسی میتواند با تدوین استراتژی مدون رابطه صنعت و دانشگاه سردمدار این اتفاق در کشور باشد
مهندس زاهدی فرد در پایان ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه فردوسی و تیم فرمول یک افزود :شرکت ایران خودرو خراسان همیشه در کنار دانشگاه خواهد بود و ابرازامیدواری نمود که با تدوین استراتژی دراز مدت، صنعت در این خصوص وظایف مشخص داشته باشد و ملزم به حضور در کنار دانشگاه باشد. 
در ادامه دکتر معین فر ، سرپرست تیم دانشجویی اعزامی به مسابقات جهانی ایتالیا ، توضیحات جامعی از روند شروع ، ساخت و اعزام به مسابقات جهانی به حاضران اراه داد. در پایان این مراسم نیز به پاس قدردانی از حمایت های شرکت ایران خودرو خراسان ، لوح تقدیر و تندیس یادبودی از طرف دانشگاه فردوسی مشهد به مهندس زاهدی فرد اهداء شد. هم چنین از اعضای تیم دانشجویی نیز با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
لازم به ذکر است خودروی فرمول یک دانشجویی سورنا، موفق شد در مسابقات جهانی ایتالیا علاوه بر کسب بهترین تیم سال اول، در  قسمت های دیگر از جمله  تست صدای اگزوز: رتبه اول، بازرسی های فنی : رتبه دوم، آزمایش مصرف سوخت و بازدهی : رتبه سوم، تست های استقامت : رتبه چهاردهم را بدست آورد و در مجموع در جمع ۸۸ تیم شرکت کننده در این مسابقات موفق به کسب عنوان  بیست و سوم شد.
شرکت ایران خودرو خراسان در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری صنعت و دانشگاه ، به عنوان حامی اصلی مالی این پروژه ، نقش مهمی در کسب موفقیت های حاصله داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran