تسریع در تبدیل وضعیت کارکنان تولیدی

بازه زمانی تبدیل وضعیت کارکنان جدید شرکت ایران خودرو خراسان از ۵ به ۲ سال کاهش یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، تمامی نیروهای تولیدی شرکت تا پایان سال ۱۴۰۱و پشتیبانی و سایر تا پایان خرداد ماه، سال ۱۴۰۲ تبدیل وضعیت خواهند شد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان گفت: در سال ۱۴۰۱ اهداف مهمی برای شرکت ایران خودرو خراسان تدوین شده و تلاش ما بر این است به تمامی اهداف دست پیدا کنیم. یکی از عوامل مهم در رسیدن به این اهداف، نیروی انسانی است. بخشی از همکاران ما در شرکت عزیزانی هستند که به صورت پیمانکاری با ما همکاری دارند. این نیروها مانند سایر کارکنان با تمام توان در حال فعالیت هستند به همین منظور، تلاش های زیادی صورت گرفته تا بتوانیم این عزیزان را با تبدیل وضعیت به آرامش بیشتری برسانیم.
بیژن زاهدی فرد افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و جذب مجوز های لازم تا پایان سال ۱۴۰۱ تمامی پرسنل تولیدی که حداقل دو سال سابقه کار دارند که حدود ۵۰۰ نفر می باشند تبدیل وضعیت خواهند شد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان عنوان کرد: سایر همکارانی که در قسمت های پشتیبانی و غیرتولیدی مشغول به کار می باشند تا پایان خرداد سال ۱۴۰۲ تبدیل وضعیت خواهند شد.
وی افزود: در سنوات گذشته، بازه زمانی جهت تبدیل وضعیت نیروهای جدید ۵ سال بوده که با پیگیری های انجام شده و اخذ مجوزهای لازم این بازه به ۲ سال کاهش یافته است.
زاهدی فرد در انتها با تشکر از تلاش تمام کارکنان در راستای عدم تولید خودروهای ناقص در شرکت خاطر نشان کرد: با تلاش های صورت گرفته در آینده نزدیک تولید آریسان۲ به ۷۰ دستگاه در روز خواهد رسید و در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تولید دو محصول جدید شرکت آغاز خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran