تجهیز ایستگاه آتش نشانی ایران خودرو خراسان به یک دستگاه خودروی نیمه سنگین

با خرید یک دستگاه کامیونت هیوندای مجهز به تجهیزات اطفاء حریق توسط ایران خودرو خراسان، سرعت مانور و توان عملیاتی قسمت ایمنی و آتش نشانی شرکت افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، یک دستگاه کامیونت هیوندای HD65 خریداری و به تجهیزات آتش نشانی ایران خودرو خراسان افزوده شد. این دستگاه مجهز به مخازن ۲۰۰۰ لیتری آب و  ۲۰۰ لیتری فوم می باشد. خرید این دستگاه با توجه به گسترش فضای تولیدی در سال ۹۷ مطرح گردید و پس از اخذ تاییدیه های لازم در اردیبهشت ماه سال ۹۸ به ناوگان آتش نشانی ایران خودرو خراسان افزوده شد .از مزیت های این خودروی نیمه سنگین، دسترسی راحت تر و سریعتر به داخل خطوط تولید در هنگام عملیات می باشد.

تجهیزات عملیاتی این خودرو شامل یک عدد برج روشنایی با ارتفاع۴ متر،انواع سرنازل آب رسان ۱٫۵ و ۲٫۵ اینچ، سرنازل کف ساز، سرنازل کف ساز میان توسعه و اتصالات آبرسان(چهارراهی) آب و ۲۰ رشته شیلنگ ۱٫۵ و ۲٫۵ اینچ و سایر تجهیزات امدادی از قبیل تبر، قیچی برش، دیلم و …می باشد.

لازم به ذکر است در حال حاضر علاوه بر خودروی فوق، تجهیزات خودرویی ایستگاه اتش نشانی ایران خودرو خراسان شامل یک دستگاه فوتون مجهز به روت  فایر به عنوان خودروی پیشرو، دو دستگاه بنز آتکو به عنوان دستگاههای پشتیبان و سنگین و دو دستگاه وانت دو کابین می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran