تجهيز اقلام کمک آموزشی مدارس اطراف ایران خودرو خراسان

شرکت ایران خودرو خراسان در راستاي ايفاي مسووليت هاي اجتماعي خود و به منظور توسعه و تقويت بنيه آموزشي، فرهنگي و پژوهشي دانش آموزان منطقه احمدآباد،تعدادی اقلام کمک آموزشی در اختیار مدارس این بخش قرار داد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ در آييني که با حضور علي احسني رييس اداره آموزش و پرورش منطقه احمد آباد، بيژن زاهدي فرد مديرعامل و تعدای دیگر از مديران در محل سالن جلسات شرکت برگزار شد، تعداد ۳۰ دستگاه رايانه با مشخصات فني به روز، به همراه متعلقات جانبي و تعداد ۲۹۲ جلد کتاب جهت استفاده در مدارس بخش احمد آباد اهدا شد.
در این نشست احسنی گفت: طبق سیاست های آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۰ هفتاد درصد دانش آموزان می بایست به سمت رشته های فنی و حرفه ای سوق پیدا کنند. این هدف در منطقه احمدآباد به ۶۷درصد رسیده که از میانگین کشور و استان بسیار فراتر رفته است. یکی از عوامل موثر در دسیابی به این توفیق وجود شرکت ایران خودرو خراسان در منطقه است که باعث شده دانش آموزان منطقه از رشته های فنی هنرستان های منطقه استقبال بیشتری داشته باشند.
زاهدی فرد نیز در سخنانی توجه به آموزش و بالا بردن سطح کیفی آن را امری دانست که همه جامعه از آن نفع خواهند برد. وی گفت: ما سعی می کنیم در حد امکان و بیشتر از پیش در این راه قدم برداریم تا بتوانیم در آینده نیروهای مورد نیاز خود را  از همین دانش آموختگان قابل منطقه، تامین کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran