تجلیل از فرزندان شاهد ایران خودرو خراسان

 به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا طی مراسمی از فرزندان شهید شاغل در شرکت ایران خودرو خراسان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.  
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، این مراسم با حضور مدیریت عامل و تعدادی از مدیران واحدهای ستادی و تولیدی شرکت برگزار و در آن از تعداد هفده فرزند شهید شاغل در شرکت تجلیل و قدردانی شد.
در این مراسم مهندس زاهدی فرد، مدیریت عامل شرکت در سخنانی  به جایگاه شهدا در یاد و خاطره مردم کشورمان و رشادت های پدران فرزندان شهید شرکت اظهار داشت: شما نیز با همت و تلاش در سنگر تولید ادامه دهنده راه پدرانتان هستید و مطمئن باشید روح شهدا شاهد و ناظر بر اعمال شما و ماست.  
وی افزود: حاصل رشادت ها و از جان گذشتگی هایی که از جنگ تحمیلی آغاز و تا به حال و در قامت مدافعان حرم متبلور شده ، امنیتی بی نظیر است که ما امروز در کشورمان از آن بهره مندیم. وظیفه ما در قبال این امنیت ایجاد شده همانا تلاش در سنگر تولید و انجام وظایف خود در این بخش به نحو احسن است تا بتوانیم امنیت اقتصادی کشورمان را تامین کنیم.
در ادامه مسوول امور فرهنگی و مدیران واحدهای منابع انسانی و حراست در سخنانی به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از میراث یادگار شهدا اشاره کردند. در پایان با اهدای لوح یادبود از یکایک فرزندان شاهد شرکت تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است در شرکت ایران خودرو خراسان تعداد ۱۷ فرزند شهید در رده های مختلف شغلی مشغول به کارند که دو تن از ایشان در سطح مدیریتی می باشند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran