تجلیل از برگزیدگان قرآنی ایران خودرو خراسان

در طی مراسمی از برگزیدگان چهارمین جشنواره قرآنی ایران خودرو خراسان و سی و ششمین جشنواره قرآنی گروه صنعتی ایران خودرو تجلیل شد.
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل، در آیینی که در روز جاری با حضور مدیریت عامل و مدیران واحدهای منابع انسانی و ارتباطات و امور بین الملل برگزار شد از ۸۰ برگزیده چهارمین جشنواره قرآنی داخلی   و هشت برگزیده سی و ششمین جشنواره قرآنی گروه صنعتی با اهدای لوح تقدیر وهدیه قدردانی به عمل آمد.
در این مراسم ابتدا سرپرست واحد ارتباطات در خصوص سطح کیفی و کمی برگزاری چهارمین جشنواره بزرگ قرآنی شرکت توضیحاتی ارایه داد. وی ارتقای سطح مسابقات، افزایش تعداد شرکت کنندگان و افزایش تعداد مقام های کسب شده همکاران در مسابقات قرآنی  گروه صنعتی را مرهون حمایت های مدیریت عامل از بسط و اشاعه فرهنگ قرآنی در بین خانواده ایران خودرو خراسان دانست.  
 در ادامه مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمعی که همگی با قرآن مانوس هستند گفت: قرآن می تواند تاثیرات مثبت و خوبی بر روی اشخاص جامعه داشته باشد.
مهندس زاهدی فرد افزود: افرادی مثل شما که با قرآن الفت خاصی پیدا کرده اید، قطعا زندگی پربرکتی خواهید داشت. این مهم باعث می شود ما در همه حوزه های  کاری و اجتماعی از شما توقع بیشتری داشته باشیم. از شما می خواهم خصلت های نیکی که در وجودتان به برکت قرآن تبلور یافته است را به سایر همکاران منتقل کنید.
در پایان این مراسم نیز به پاس قدردانی از توجه و حمایت های مستمر مدیرعامل در برگزاری مستمر جشنواره قرآنی و تاکید ایشان بر بسط فرهنگ قرآنی، از طرف تمامی شرکت کنندگان لوح تقدیر و هدیه ای به مهندس زاهدی فرد اهدا گردید. خاتمه مراسم با عکس دسته جمعی همکاران برگزیده قرانی با مدیرعامل همراه بود.   
 لازم به ذکر است چهارمین جشنواره بزرگ قرآنی خانواده بزرگ ایران خودرو خراسان در آذرماه سال جاری با حضور بیش از ۲۰۰شرکت کننده از بین همکاران و خانواده های آنان ، در ۲۴ رشته و با حضور داوران مطرح کشوری در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد. هم چنین در مسابقات قرآنی گروه صنعتی از ۱۰ شرکت کننده همکار و همسر همکار تعداد هشت نفر حایز رتبه اول تا سوم شدند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran