تجلیل از ایران خودرو خراسان در همایش روز ملی صنعت استان

با حضور وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در همایش روز صنعت و معدن و تجارت در مشهد مقدس، از شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان واحد نمونه کشور تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، این مراسم روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه با حضور وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، استاندار خراسان رضوی، رئیس خانه صنعت و معدن کشور و استان ، شهردار مشهد ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر مشهد ، واحدهای نمونه اقتصادی استان و جمع کثیری از فعالان اقتصادی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.
در این مراسم شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان واحد نمونه صنعتی کشوردر سال ۹۶ معرفی و مهندس زاهدی فرد مدیر عامل با حضور در جایگاه، لوح تقدیر این افتخار را از دستان دکتر ربیعی، وزیر کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.   
در حاشیه برگزاری این نمایشگاه تیزر تبلیغاتی شرکت برای حضار به نمایش درآمد . هم چنین محصولات تولیدی شرکت ایران خودرو خراسان در معرض دید شرکت کنندگان قرار گرفت و توضیحات تخصصی توسط کارشناسان حاضر به بازدید کنندگان ارایه شد. هم چنین در غرفه ایران خودرو خراسان نیز از بازدیدکنندگان نظرسنجی صورت گرفت.
لازم به ذکر است در مراسم روز ملی صنعت و معدن که هفته قبل از این مراسم ( دهم تیرماه ) با حضور معاون اول ریاست جمهور و وزیر صنعت و معدن و تجارت در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، تندیس افتخار شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان واحد نمونه کشور در بخش صنایع خودرو و نیرو محرکه ، به مهندس زاهدی فرد، مدیریت عامل اهداء شد.گفتنی است شرکت ایران خودرو خراسان در چهار سال متوالی (۹۶-۱۳۹۳) واحد نمونه استان خراسان رضوی در حوزه صنایع خودرو و نیرو محرکه انتخاب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran