به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی صورت گرفت دیدارمدیر واحد ایمنی و بهداشت ایران خودرو خراسان با مدیر عامل آتش نشانی نیشابور

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان: به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی و در راستای مسؤولیت پذیری اجتماعی و افزایش تعامل با ذینفعان دکتر سعادت مدیر واحد ایمنی و بهداشت به همراه کنارودی مسؤول بخش ایمنی و آتش نشانی شرکت، به دیدار مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیشابور رفته و این روز را به وی و کارکنان این سازمان تبریک گفتند.
دکتر سعادت در ابتدای این دیدار در سخنانی ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی به مدیر و کارکنان آتش نشانی نیشابور و همچنین سختی کار این عزیزان گفت: آتش نشانان انسان هایی هستند که با فدا کردن جان و آسایش خود، امنیت را به زندگی همنوعانشان می بخشند تا امنیت کامل به زندگی آن ها هدیه دهند.
وی افزود: علاوه بر آتش نشانان این روز را باید به خانواده این عزیزان که صبورانه پشتیبان همسران فدارکار خود هستند نیز تبریک گفت.
در ادامه مهدی حسینی مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیشابور ضمن تشکر از مدیر واحد ایمنی و بهداشت و مسؤول بخش ایمنی و آتش نشانی شرکت ایران خودرو خراسان متقابلا این روز را به همکاران خود در این شرکت تبریک گفت.
وی با اشاره به سخت بودن کار آتش نشانان گفت: در وقوع حادته و آتش سوزی، زمانی که همه از آتش گریزانند همکاران ما فقط با حمایت و توکل به خدا جان بر کف به سوی حادثه و آتش رفته و امنیت را برای همنوعان خود فراهم می نمایند.
حسینی در پایان این دیدار خواستار گسترش همکاری های دوجانبه با شرکت ایران خودرو خراسان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran