بهره برداری از دومین ترانسفورماتور۱۳۲ کیلو ولتی در ایران خودرو خراسان

در مراسمی  با حضور مدیر عامل ، جمعی از مدیران و کارکنان شرکت ، دومین ترانسفورماتور  پست ۱۳۲ کیلو ولتی  شرکت ایران خودرو خراسان  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان ، در افتتاحیه  این مراسم که در تاریخ ۱۷ دی ماه در محل پست برق سایت خراسان برگزار شد،  مدیریت عامل شرکت ایران خودرو خراسان در سخنانی به بیان دستاوردهای شرکت تحت مدیریتش  پرداخت و گفت:  در سال های اخیر شرکت ایران خودرو خراسان در بخش های زیر بنایی قدم های بلندی برداشته است که از آن جمله می توان به طرح های آبخیزداری و آبخان داری، امنیت و دیوار کشی  بتونی دور سایت، گسترش و زیر ساخت آی تی و پروژه افزایش تولید اشاره کرد که این اقدامات و دستاوردها،  شرکت ایران خودرو خراسان را به عنوان یک شرکت فرا استانی و کشوری مطرح کرده است. مهندس زاهدی فرد را ه اندازی دومین ترانسفورماتور سایت  خراسان را در همین راستا توصیف کرد و از مدیریت و کارکنان واحد پشتیبانی که در راه اندازی آن تلاش و کوشش نمودند  تشکر و قدردانی کرد.
 مدیر واحد پشتیبانی ایران خودرو خراسان نیز در این رابطه اظهار داشت:  پست توزیع برق سایت خراسان که در مدار اصلی  توزیع شرکت برق قرار دارد، در سال ۸۷ با یک ترانسفورماتور به بهره برداری رسید و در صورت نقص فنی  برای این ترانسفورماتور، خط تولید برای مدت طولانی متوقف می شد. با توجه به افزایش ظرفیت تولید و اهمیت تامین برق پایدار در تداوم تولید تامین و نصب و راه اندازی ترانسفوماتور دوم در دستور کار واحد پشتیبانی قرار گرفت و با تلاش کارکنان این واحد امروز به بهره برداری رسید که  با افتتاح این ترانسفوماتور ریسک قطعی برق و توقف خطوط تولید در زمینه برق به صفر می رسد.
مهندس مهدی پور افزود: این ترانسفوماتور به همراه یک ترانس کمکی و ترانس زمینی  با ظرفیت ۳۰ مگا ولت آمپر کار می کند و برق مصرفی شرکت را از ۱۳۲ کیلو ولت به ۲۰ کیلو ولت تبدیل و جهت استفاده در خط تولید به پست دیگری رسانده و در آنجا نیز با کاهش ولت به کلیه خطوط تولیدی منتقل می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran