بزرگداشت روز آتش نشانی و ایمنی در ایران خودرو خراسان

به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، مدیر منابع انسانی و جمعی از مسئولین این واحد از قسمت آتش نشانی ایران خودرو خراسان بازدید نموده و این روز را به کارکنان آن قسمت تبریک گفتند.

اسماعیل کناررودی مسئول قسمت ایمنی و آتش نشانی شرکت ایران خودرو خراسان در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی ضمن اعلام این خبر افزود: قسمت ایمنی و آتش نشانی شرکت، در راستای اهداف سازمان و بزرگداشت این روز برنامه هایی از قبیل: برگزاری مانور در سالن های تولیدی، طراحی و تهیه پوستر آموزشی فرهنگی با موضوع نحوه اطفاء حریق خودرو، دیدار با مدیران عامل سازمان آتش نشانی مشهد و نیشابور واهداء دسته گل و شیرینی به پاس قدردانی از زحمات و فداکاری های ایشان و همکارانشان، برگزاری مسابقه شور و نشاط ویژه همکاران قسمت ایمنی و آتش نشانی و اهداء جوایز به نفرات برتر، رژه تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی در سطح سایت، را برگزار نمود.

وی در پایان اضافه کرد: این قسمت در حال حاضر با بهره گیری از ۲۴ نفر نیروی آماده و زبده در سه شیفت کاری مشغول ارائه خدمت به مجموعه می باشد. از جمله اقداماتی که قسمت ایمنی و آتش نشانی در ماه های گذشته انجام داده می توان به ۲ مورد کمک رسانی به آتش نشانی شهر جدید بینالود در اطفاء حریق، برگزاری ۱۰ مورد مانور عملیاتی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran