برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت روز هوای پاک در شرکت ایران خودرو خراسان

به مناسبت گرامیداشت روز ملی هوای پاک همایش دوچرخه سواری با شعار”هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی” به همت شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان: هم زمان با روز ملی هوای پاک و به مناسبت گرامیداشت این روز، دوچرخه سواران مسافت شهر جدید بینالود تا شرکت ایران خودرو خراسان را رکاب زدند. در پایان این همایش دوچرخه سواری که به میزبانی شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد، مدیر عامل این شرکت به همراه رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مشهد و بخشدار احمدآباد در جمع رکاب زنان حاضر و از شرکت کنندگان در این همایش تقدیر و تشکر کردند.
مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان در این مراسم با اشاره به اهمیت حفاظت از محیط زیست و حفظ آن برای نسل های آینده گفت : بهترین اتفاق این همایش حضور کودکان و نوجوانان علاقمند در بین رکاب زنان است. ما باید فرهنگ حفاظت از محیط زیست را از سنین پایین آغاز کنیم و این نعمت الهی را برای آیندگان بهتر نگه می داریم.
بیژن زاهدی فرد در ارتباط با فعالیت های صورت گرفته در حوزه حفاظت از محیط زیست در شرکت ایران خودرو خراسان گفت: حفاظت از محیط زیست یکی از مهم ترین مسئولیت های اجتماعی شرکت ایران خودرو خراسان محسوب می شود. این شرکت در سال های اخیر همیشه در بحث حفاظت از محیط زیست پیشگام بوده و توانسته در سال های ۹۶ و ۹۷ تندیس سیمین صنعت سبز کشور را به خود اختصاص دهد.
رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مشهد نیز در این مراسم، ضمن تقدیر از شرکت ایران خودرو خراسان در راستای پاسداشت روز هوای پاک و برگزاری همایش دوچرخه سواری در این شرکت گفت: امیدوارم به کمک ظرفیت های بالای شرکت ایران خودرو خراسان، فرهنگ استفاده از دوچرخه را به صورت بیشتر در سطح جامعه گسترش دهیم.
مرتضی شیرزور ضمن تقدیر از تلاش های شرکت ایران خودرو خراسان در راستای حفاظت از محیط زیست افزود: شرکت ایران خودرو خراسان در این سال ها با توجه به تحریم ها و شرایط سخت مالی تلاش های فراوانی داشته و بهترین سخت افزار را برای حفاظت از محیط زیست در تمامی قسمت های شرکت استفاده کرده است.
وی افزود: شرکت ایران خودرو خراسان در زمینه استفاده مجدد از پساب، کنترل انتشار آلاینده ها و نگهداری از خاک دستاوردهای خوبی را در این سال ها به همراه داشته باشد.
شیرزور با اشاره به انتخاب شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان واحد صنعتی سبز کشور گفت: شرکت ایران خودرو خراسان می تواند یک الگوی مناسب در حفظ محیط زیست برای سایر صنایع باشد.
حمید مراد خواه بخشدار احمدآباد نیز در اختتامیه این همایش از شرکت ایران خودرو خراسان جهت برگزاری این همایش در منطقه احمدآباد و در راستای مسولیت های اجتماعی خود تشکر و قدردانی نمود.
در پایان مراسم، از سوی شرکت ایران خودرو خراسان به تمامی رکاب زنان لوح تقدیر و هدیه نقدی اهدا گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran