برگزاری نخستین جلسه کمیته راهبری معین های اقتصادی فرهنگی استان به میزبانی ایران خودرو خراسان

اولین جلسه کمیته راهبری معین های اقتصادی فرهنگی استان خراسان رضوی در محل دفتر ارتباطات و رسانه شرکت ایران خودرو خراسان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان:این جلسه صبح امروز ۱۹ شهریور ماه با حضور مهندس حسن گوهرپور سرپرست اداره کل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدزاده نماینده نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی، مهندس حسینی دبیر کمیته، دکتر آرمات مشاور روابط عمومی ایران خودرو خراسان،حجری مسؤول روابط عمومی این شرکت و سایر اعضاء برگزار شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در این جلسه به لزوم «برندسازی» مثلث توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت: فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و روسای دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها شایسته است برای عمومی‌تر شدن مفاهیم مثلث توسعه اقتصادی تلاش کنند.

گوهرپور بر تاثیر حرکت واحد یک کمیته اطلاع‌رسانی در جهت مفاهیم مثلث توسعه اقتصادی تاکید کرد و افزود: کمیته راهبری می‌تواند افق انتظارهای اهالی رسانه و معین های اقتصادی را به هم نزدیک‌تر کند.
وی تداوم حضور پررنگ رسانه در تبیین اقدامات صورت گرفته ذیل مثلث توسعه اقتصادی را مهم برشمرد و یادآور شد: فعالیت‌های خوبی در حوزه معین‌های اقتصادی صورت گرفته، اما با سازوکارهایی که انشالله اینجا برنامه‌ریزی و پیشنهاد می‌شود کیفیت ارتباط معین‌های اقتصادی با رسانه و اطلاع‌رسانی بهبود خواهد یافت.

در ادامه محمد زاده نماینده نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در خصوص هدف از تشکیل این کمیته گفت: با توجه به حضور بیش از دویست معین اقتصادی در استان، این کمیته به منظور کمک به نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی و همسو شدن تمامی معین ها ایجاد شده است، وی در ادامه به جهت سهولت در انجام امور مربوط به ارگان ها و سازمان های مختلف، خواستار حضور نمایندگان این دستگاه های اجرایی در کمیته شد.

دکتر آرمات مشاور روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان یکی دیگر از سخنرانان این جلسه بود که بر لزوم اطلاع رسانی فعالیت‌ معین های اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید به حوزه ارتباطات و روابط عمومی نگاه ویژه داشت و به صورت تخصصی به آن پرداخته شود. وی در ادامه در زمینه عارضه یابی اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها و ارائه راهکار در این خصوص به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه جلسه اعضاء به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص دستور جلسه پرداخته و هر کدام در خصوص معضلات و مشکلات در مسیر فعالیت معین های اقتصادی سخن گفتند.

در این جلسه مصوب شد، در راستای اطلاع رسانی و ارتباط موثر و مستمر با رسانه ها کمیته تخصصی روابط عمومی، ذیل کمیته راهبری معین های اقتصادی استان با حضور مدیران روابط عمومی معین ها تشکیل گردد.

گفتنی است این کمیته با پیشنهاد مهندس حسینی یکی از مدیران و نماینده شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان معین اقتصادی بخش احمدآباد مطرح و ساز و کار آن توسط ایشان ارائه و مورد تائید سایر معین ها و نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran