برگزاری نخستین جشنواره پژوهش و نوآوری

نخستین جشنواره پژوهش و نوآوری شرکت ایران خودرو خراسان هم زمان با هفته پژوهش و فناوری برگزار شد و از نفرات برتر فعال این حوزه در واحد های تولیدی و ستادی این شرکت تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودروخراسان، در راستای تحقق شعار سال و توسعه اقدامات دانش بنیان، نخستین جشنواره پژوهش و نوآوری شرکت ایران خودرو خراسان روز پنج شنبه مورخ ۱ دی ماه(۱۴۰۱) در محل کارخانه فناوری شهر مشهد با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و مسوولان این شرکت برگزار شد.
این مراسم به همت بخش پژوهش و نوآوری برای اولین بار در شرکت ایران خودرو خراسان کلید خورد و از واحدهای بازرگانی و مالی و اقتصادی به عنوان واحد تسهیلگر، انجمن های علمی ارتباطات، محیط زیست و لجستیک به عنوان انجمن علمی در مسیر توسعه، انجمن علمی فناوری اطلاعات و انجمن علمی تجهیزات به عنوان انجمن پیشتاز و واحد بدنه سازی به عنوان واحد برتر پژوهشی تقدیر به عمل آمد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در ارتباط با برگزاری این جشنواره گفت: در سال های اخیر سعی بر این داشتیم تا فعالیت ها و اهداف شرکت در راستای استراتژی مدونی به مسیر خود ادامه دهد؛ به همین منظور بخش پژوهش و نوآوری در شرکت آغاز به کار کرد تا در جهت تحقق این استراتژی، تمامی فعالیت های شرکت در چهارچوب تفکر، نوآوری و پژوهش نگری به مسیر خود ادامه دهد.
بیژن زاهدی فرد افزود: امروزه شرکتی را می توان پویا و توانمند خطاب کرد که تمام تفکرات و استراتژی های آن بر پایه خلاقیت و نوآوری پیاده سازی شده باشد زیرا هر ساله نیاز و خواسته مشتریان متنوع و گسترده تر می شود و اگر نتوان این نیاز ها را مرتفع ساخت دیگر قابل اعتماد نخواهیم بود.
وی با تاکید بر تداوم و گسترش این جشنواره حتی در خارج از سازمان عنوان کرد: شرکت ایران خودرو خراسان در مسیر توسعه و دستیابی به اهداف خود، علاوه بر توانمندی نیروهای داخل سازمان، باید از دانش و خلاقیت نیروهای خارج از سازمان نیز بهرمند گردد و این امر با افزایش اینگونه برنامه ها میسر خواهد شد.
زاهدی فرد در انتها ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره عنوان کرد: امروز به همت و تلاش کارکنان، ما یکی از شرکت های تاثیر گذار در شرق کشور به حساب می آییم و امید است با حرکت در مسیر توسعه، شاهد موفقیت های روز افزون شرکت ایران خودرو خراسان در سال های آتی باشیم.
مسئول بخش پژوهش و نوآوری شرکت ایران خودرو خراسان هدف از برگزاری این جشنواره را عرضه جدیدترین دستاوردهای کارکنان شرکت دانست و گفت: در سال های اخیر با توانایی و همت همکارانم توانستیم دستاوردهای قابل توجهی در صنعت خودرو به خصوص در حوزه تولید، افزایش کیفیت و افزایش سطح رضایت مشتریان به دست آوریم.
وحید آیتی افزود: به همین منظور با برپایی این جشنواره تلاش کردیم به شکلی شایسته از فعالیت های پژوهشی و نوآورانه کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان تقدیر به عمل آوریم و با همکاری کارخانه نوآوری مشهد دستاوردهای علمی آن ها را در معرض دید عموم قرار دهیم.
وی عنوان کرد: در این جشنواره علاوه بر تقدیر از ۵ انجمن علمی، از یک پایان نامه برتر و یک کارآموز برتر نیز تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است در حاشیه این جشنواره، نمایشگاهی از اقدامات پژوهشی شرکت ایران خودرو خراسان نیز برپا شد و حاضرین در پایان مراسم از این نمایشگاه و کارخانه فناوری مشهد بازدیدی به عمل آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran