برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده صاحبان سهام شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان

برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان در محل سالن اجتماعات بدنه ایران خودرو خراسان با حضور نماینده جامعه حسابداران رسمی(حسابداران مستقل تعاونی)، مدیران شرکت و سهامداران محترم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان: در این نشست پس از تشریفات قانونی، انتخاب هیئت رئیسه، جلسه با تلاوت قرآن کریم آغاز گردید.

در ابتدا گزارش عملکرد هیئت مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت گردید. سپس گزارش عملکرد سال مالی ۹۷ جهت سهامداران قرائت شد. در ادامه جلسه و با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بر اساس دستور جلسه، تغییرات چند بند اساسنامه با رای مثبت اکثریت سهامداران حاضر به تصویب رسید.

حسین پروانه مدیرعامل شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان، ضمن تشکر از سهامداران برای حضور در مجمع گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی و توانمند سازی این بخش با ایجاد تعاونی ها و تاکید مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان بر حفظ حقوق سهامداران و ایجاد بستر سودآوری جهت سرمایه این عزیزان، از ابتدای سال ۹۸ ده درصد  سود علی الحساب تضمین شده در زمان نقل و انتقال توسط تعاونی پرداخت خواهد شد و سود قطعی آن نیز در پایان سال مالی مشخص و پرداخت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran