برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ایران خودرو خراسان

یک هزار و ۴۰۰ بسته اقلام غذایی توسط شرکت ایران خودرو خراسان برای توزیع بین اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا تهیه و برای توزیع ارسال شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ ششم خرداد ۱۳۹۹ همزمان با حلول ماه شوال؛ شرکت ایران خودرو خراسان، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کووید۱۹ در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، تعداد ۱۴۰۰بسته غذایی به ارزش ریالی بالغ بر۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ريال تهیه و جهت توزیع در مناطق حاشیه ای مشهد ارسال شد.
در این مراسم که با حضور قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی، سرهنگ دهقانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کمیل و جمعی از مدیران شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد، مهندس زاهدی فرد مدیرعامل این شرکت ضمن خیر مقدم به میهمانان به بخشی از فعالیت های شرکت ایران خودرو خراسان در حوزه مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یک و نیم میلیارد ريال به سیل زدگان سیستان و بلوچستان جهت ساخت مدرسه با گروه صنعتی ایران خودرو همکاری کردیم و همچنین علاوه بر این هزار و ۴۰۰ بسته ای که امروز توزیع می شود کارکنان این شرکت، یک میلیارد ريال از حقوق خود را جهت مشارکت در این رزمایش ملی اختصاص داده اند که در آینده نیز بسته تهیه شده با این مبلغ به دست نیازمندان خواهد رسید.
وی مشارکت ایران خودرو خراسان در موضوعاتی چون تامین آب، رسیدگی به مسایل زیست محیطی، رسیدگی به امور رفاهی کارکنان و رشد فرهنگی منطقه را از دیگر اقدامات این واحد اقتصادی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود دانست.
در بخشی دیگر از این مراسم، قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات ایران خودرو خراسان در حوزه مسئولیت های اجتماعی گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و رکود اقتصادی بوجود آمده در استان خراسان رضوی ۵۳هزار نفر متقاضی بیمه بیکاری بودند که به لطف اقداماتی که شرکت ایران خودرو خراسان انجام داده کمترین آمار مربوط به منطقه احمدآباد و حوزه پیرامونی این شرکت بوده است.
وی ادامه داد: رزمایش همدلی و فرمان رهبر معظم انقلاب باعث جذب حجم کمکهای مردمی بسیاری از سوی مردم شد و گروه ایران خودرو در تهران و خراسان رضوی دنباله روی این حرکت شدند.

سرهنگ حسین دهقانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کمیل به نقش این ارگان در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اشاره کرد و افزود، به منظور عدالت، با همکاری سایر ارگان های دخیل، پایگاه اطلاعاتی از نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا تشکیل دادیم تا کمک های از این دست را بصورت عادلانه در بین جامعه هدف توزیع نماییم.
در پایان مراسم بسته های تهیه شده جهت توزیع بین نیازمندان در مناطق حاشیه ای شهر مشهد و بخش احمدآباد ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran