برگزاری دومین دوره مسابقات آتش نشانان ایران خودرو خراسان

برگزاریدومین دوره مسابقات آتش نشانان ایران خودرو خراسان
به منظور ارتقای فرهنگ ایمنی و به کارگیری تمهیدات اتش نشانی، دومین دوره مسابقات اتش نشانان در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.  
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان ، در این مسابقات حدود ۱۵۰ نفر از کارکنان شرکت کردند که پس از طی مرحله مقدماتی ، تعداد ۲۰ نفر از ایشان به مرحله نهایی راه یافتند. مرحله نهایی این مسابقات با حضور مهندس زاهدی فرد، مدیریت عامل و سایر مدیران شرکت برگزار شد.
در این دوره مسابقات از استانداردهای مسابقات کشوری درطراحی آیتم ها استفاده شد که از ان جمله می توان حمل شیلنگ ۵/۲ به وزن ۱۲ کیلوگرم در مسیر رفت و برگشت به طول ۴۵ متر، کشیدن لاستیک به وزن ۲۵ کیلومتر به مسافت ۲۲ مترفشار حدود ۵۰ کیلوگرم، انجام حرکت زیگ زاگ به مسافت ۴۰ متر،-انجام کوپل فایر باکس و حمل شیلنگ ۱/۵ به طول ۲۰ متر، کشیدن شیلنگ ۵/۱حاوی آب با تحمل فشاری معادل ۵۰ کیلوگرم،-حمل ادمک به وزن ۶۵ کیلوگرم در طول ۱۰ متراشاره کرد.
در پایان این مسابقات آقایان اصغر ایروانی از سالن بدنه سازی با ثبت زمان ۵۸/۶۶ ثانیه، محمد رحمانی از سالن رنگ با ثبت زمان ۱/۰۸/۰۴ ثانیه و ابراهیم رضایی از سالن مونتاژ با ثبت زمان ۱/۰۸/۰۶ ثانیه مقام های اول تا سوم را از آن خود نمودند و لوح تقدیر، تندیس مخصوص مسابقات و جوایز نقدی ارزشمند خود را از مدیریت محترم عامل دریافت نمودند.
هم چنین به جهت اهمیت مقوله ایمنی و اتش نشانی ، به دستور مدیریت عامل به تمامی ۱۵۰ شرکت کننده در این مسابقات کارت هدیه نقدی تعلق گرفت. از نکات جالب توجه اینکه اقای ایروانی برای دومین سال پیاپی قهرمان این دوره شد. هم چنین اقای رحمانی نفر دوم این مسابقات از همکاران تعاونی فنی و مهندسی بود که مدیریت عامل به جهت تلاش و اهمیت دادن ایشان به مقوله ایمنی و اتش نشانی وکسب رتبه ، دستور به تبدیل وضعیت ایشان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran