با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو؛ رفع موانع درون سازمانی تولید

معاون وزیر صمت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به همراه هیاتی در سفر دو روزه خود به استان خراسان رضوی و افتتاح چند پروژه خودکفایی در شرکت های گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران از شرکت ایران خودرو خراسان نیز بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ در این بازدید چند ساعته، مهندس محسن صالحی نیا مدیرعامل ایدرو و دکتر فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از سالن های تولیدی شرکت ایران خودرو خراسان بازدید و از نزدیک با کارکنان خطوط تولید به گفتگو پرداختند.
در نشستی که پس از این بازدید برگزار شد، مهندس بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان گزارش وضعیت مالی و برنامه های تولید این شرکت برای سال ۱۴۰۰ ارایه نمودند و چالش های موجود مطرح شد. در ادامه این جلسه دکتر مقیمی جهت هماهنگی و هم افزایی درون سازمانی، دستوراتی جهت رفع موانع پیش روی تولید شرکت ایران خودرو خراسان صادر نمودند.
در پایان این نشست نیز احکام تبدیل وضعیت پنج نفر از کارکنان پیمانکار شرکت ایران خودرو خراسان به آن عزیزان اهداء شد. مهندس زاهدی فرد در این خصوص گفت: با مساعدت مدیرعامل و معاونت محترم توسعه منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو و برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم تا پایان سال جاری، بطور متوسط روزانه یک نفر از پرسنل پیمانکار شرکت احکام تبدیل وضعیت خود را دریافت خواهند نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran