با حضور مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان کلنگ پروژه تعاونی مسکن شماره ۲ کارکنان زده شد

مراسم کلنگ زنی مجتمع مسکونی شماره ۲ کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان صبح امروز با حضور مدیر عامل شرکت، اعضای هیأت مدیره و اعضاء تعاونی مسکن، نماینده بانک مسکن، نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضاء مشارکت کننده در ساخت این پروژه برگزار گردید و اولین کلنگ توسط یکی از اعضاء تعاونی و متبرک به نام مولای متقیان حضرت علی (ع) زده شد.
کریم شیخ زاده مدیر عامل تعاونی مسکن کارکنان ایران خودرو خراسان ضمن اعلام این خبر گفت: این پروژه دومین پروژه تعاونی مسکن کارکنان است که در زمینی با موقعیت مکانی مناسب به مساحت ۳ هزار ۲۷۴ متر در ۹ سقف با واحد های ۷۵، ۹۰ و ۱۰۵ متری به انجام خواهد رسید.
وی افزود: مراحل قانونی اخذ پروانه ساخت این پروژه در حال انجام است و عملیات اجرایی آن از امروز آغاز خواهد شد. شیخ زاده در خصوص زمان تحویل آپارتمان ها گفت: زمان در نظر گرفته شده برای پایان پروژه ۳۰ ماه است که سعی داریم به یاری خدا و تلاش همکاران در حداقل زمان واحدها را آماده تحویل نماییم.
در این مراسم مهندس زاهدی فرد در سخنانی، انجام فعالیت در خصوص مسایل رفاهی پرسنل و مسؤولیت های اجتماعی را ماندگار دانست و اضافه کرد: این پروژه باید با مدیریت در هزینه، زمان و کیفیت و تلاش تمامی عوامل در کوتاه ترین زمان و حداکثر ۲۲ ماهه آماده تحویل شود.
گفتنی است تعاونی مسکن ایران خودرو خراسان بعد از اجرا پروژه ۴۰ واحدی هدیش و تحویل آن به کارکنان اقدام به ساخت این مجتمع نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran