بازدید کارشناسان نمایندگی های منتخب از ایران خودرو خراسان

کارشناسان فنی ۱۳ نمایندگی منتخب خودرو هایما ۸S در سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به همراه جمعی از کارکنان دفتر منطقه ای ایساکو از خطوط تولیدی شرکت ایران خودرو خراسان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، در راستای اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه افزایش خدمات پس از فروش به مشتریان و با هدف آشنایی بیشتر با فرآیند تولید خودرو هایما ۸S، شرکت ایران خودرو خراسان میزبان جمعی از کارشناسان نمایندگی های منتخب ایران خودرو بود.
با توجه به تولید و تجاری سازی خودرو هایما ۸S محصول جدید شرکت ایران خودرو خراسان و ارائه این محصول تا پایان سال جاری به مشتریان، ایجاد زیر ساخت مناسب خدمات پس از فروش، از مهم ترین مباحث در زمینه خدمات رسانی به مشتریان این محصول می باشد.
به همین منظور در مرحله اول، ۱۳ نمایندگی در سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی جهت ارائه خدمات تخصصی انتخاب شده اند که کارشناسان فنی این نمایندگی ها با هدف افزایش سطح آگاهی از خودرو هایما ۸S، از خطوط تولیدی این محصول بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید علاوه بر کارشناسان فنی، ۸ نفر از کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت ایساکو نیز حضور داشتند که ضمن بازدید به گفتگو و تبادل اطلاعات در زمینه خودرو هایما ۸S با مهندسان و متخصصان شرکت ایران خودرو خراسان پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran