بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایران خودرو خراسان

وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه استاندار خراسان رضوی در راس هیئتی با حضوردرشرکت  ایران خودرو خراسان ، از پروژه پاشش رباتیک در سالن رنگ آن شرکت  بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، مهندس نعمت زاده که به منظور افتتاح تعدادی از پروژه های صنعتی در خراسان رضوی حضور داشت، به همراه رشیدیان استاندار خراسان رضوی با حضور در شرکت ایران خودرو خراسان، از پروژه پاشش رباتیک رنگ که به تازگی راه اندازی شده بازدید نمود و از نزدیک در جریان مراحل عملیاتی و اجرایی عملکرد ربات ها در بهبود کیفیت رنگ محصولات تولیدی شرکت ایران خودرو خراسان قرار گرفت.    
در این بازدید مهندس زاهدی فرد مدیریت عامل، مهندس کمالی عضو هیئت مدیره و هم چنین سایر مدیران شرکت، مهندس نعمت زاده و آقای رشیدیان را همراهی می کردند که پس از سالن رباتیک رنگ، از  اقدامات اولیه ایجاد زیر ساخت های خط تولید بدنه جدید هایما  توربوشارژS5 در سالن بدنه سازی نیز بازدید بعمل آوردند. در این سالن هم چنین با نصب خط نهایی موازی با خط تولید فعلی، افزایش تولید روزانه یکصد دستگاه پژو ۴۰۵ تضمین خواهد شد. 
گفتنی است از فروردین ماه سال جاری کل پاشش بیرونی بدنه خودرو درسایت خراسان با ربات انجام می شود. این ربات ها ساخت شرکت سمز فرانسه می باشد و در زمره جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بوده و پاشش رنگ در این ربات ها به صورت نانو انجام می شود. کاهش پرت رنگ حداقل به میزان ۴۰ درصد نسبت به پاشش دستی، ارتقای کیفیت و افزایش رضایتمندی، کاهش مصرف انرژی و استهلاک تجهیزات خط رنگ، بهبود شرایط زیست محیطی و ارگونومی، افزایش تولید و بهره وری ومدیریت نیروی انسانی از مهمترین نتایج نصب و راه اندازی این ربات ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran