بازدید موسسه استاندارد GSO از ایران خودرو خراسان

دو تن از مقامات سازمان استاندارد عمان و موسسه استاندارد کشورهای حاشیه خلیج فارس (GSO) با حضور در ایران خودرو خراسان از سالن های تولیدی این شرکت بازدید بعمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی  ایران خودرو خراسان، خانم سکینه اسماعیل علی که به همراه حامد خلفان حمید در سایت خراسان حضور یافته بود، هدف از این بازدید را باز کردن درب های کشورهای عربی به روی خودروهای ایرانی دانست و گفت: فکر نمی کردم در خراسان شرکتی به این بزرگی وجود داشته باشد و بسیار شگفت زده شدم. وقتی از خطوط تولیدی این شرکت و تنوع محصولات آن را دیدم به شخصه متقاعد شدم که خودروهای ایرانی قابلیت استفاده در کشور عمان را دارد. ما سعی می کنیم و امیدواریم به زودی در خیابان های عمان خودروهای ایرانی تردد کنند.
در این بازدید که آقای مهدی اکبر مدیر نمایندگی ایران خودرو در کشورعمان، خانم اسماعیل علی را همراهی می کرد به خبرنگار کارآمد گفت: با توجه به شناخت من از ایران خودرو خراسان، پیشرفت شما نسبت به صنعت چین که درحال حاضر الگویی است در دنیا بیشتر و شاخص تر است. خوشحالم که ایران خودرو خراسان در حال حاضر با تمام ظرفیت خود در حال تولید محصولات متنوعی است. با توجه به ویژگی هایی که من در ایران خودرو خراسان دیدم، مدیریت توانمند و نیروهای با انگیزه و پر تلاش با استراتژی ها و هدف گذاری هایی که برای این مجموعه شده، به نظر من آینده خوبی در پیش روی این شرکت قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran