ایران خودرو خراسان واحد صنعتی نمونه استان شد

در مراسم روز ملی صنعت و معدن؛
ایران خودرو خراسان واحد صنعتی نمونه استان شد
برای چندمین سال متوالی، شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان واحد نمونه صنعتی استان خراسان رضوی در بخش گروه صنایع خودرو و نیرو محرکه برگزیده شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، این مراسم در پانزدهم تیرماه، به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار خراسان رضوی، رییس اتاق بازرگانی، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان و مدیران صنایع و کارخانجات، برگزیدگان صنعت و معدن استان و جمعی از فعالان عرصه اقتصادی، در فضای باز نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.
یکی از مهمترین بخش های این مراسم، معرفی واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان درسال ۱۳۹۶ براساس عملکرد سال ۱۳۹۵ بود که دراین بین شرکت ایران خودرو خراسان در بخش گروه صنایع خودرو و نیرو محرکه، به عنوان واحد نمونه صنعتی معرفی شد و مدیریت عامل شرکت، مهندس زاهدی فرد، لوح تقدیر و جایزه ویژه این افتخار ارزشمند را از دستان رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، دریافت کرد. در این بخش شرکت های کیهان صنعت قائم، مجموعه سازی پارت سازان و خدمات مهندسی سازه های هیدرولیک نیز به عنوان سایر شرکت های نمونه معرفی شدند.
ازنکات مهم و قابل توجه در مراسم امسال اهمیت موضوع مبارزه با کالای قاچاق و خسارت های فراوان ورود کالای قاچاق به صنعت و اقتصاد کشور بود که در مطالب کلیه سخنرانان مراسم به آن تاکید شد. دراین رابطه با اجرای مراسمی، مقداری از کالای قاچاق کشف شده در صنعت پوشاک در محوطه ای از نمایشگاه سوزانده ومعدوم شد.گفتنی است شرکت ایران خودرو خراسان بزرگترین شرکت تابعه گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین بزرگترین شرکت صنعتی شرق کشور می باشد که با موفقیت در حوزه هایی از قبیل اشتغال پایدار، تنوع تولید، محصولات با کیفیت و رقابتی و مسوولیت های اجتماعی، همه ساله در مناسبت های مختلف استانی و کشوری به عنوان واحد نمونه صنعتی برگزیده می شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran