ایران خودرو خراسان میزبان کوهنوردان سراسر کشور

به مناسبت هفته کاروکارگر و با حمایت ایران خودرو خراسان کارگران کوهنورد بیش از ۱۸ استان کشور قله قوچکر را فتح کردند.
به گزارش روابط شرکت عمومی ایران خودرو؛ عصر روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ مراسم آغازین صعود سراسری بیش از ۱۲۰کوهنورد جامعه کار و تلاش کشور در سالن همایش های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی  برگزار شد. در این مراسم که با حضور مدیرکل اداره تعلون، کار و رفاه اجتماعی استان، دبیر انجمن کوهنوردی کارگران کشور، رییس هیئت کوهنوردی استان ، قایم مقام و تنی چند از مدیران شرکت ایران خودرو خراسان برگزار گردید، یاد و خاطره پیشکسوتان این رشته ورزشی گرامی داشته و از برترین های رشته کوهنوردی تجلیل شد.
پس از پایان مراسم افتتاحیه کوهنوردان برای آغاز برنامه صعود به شرکت ایران خودرو خراسان عزیمت کردند تا با استراحتی مختصر صبحگاهان صعود به قله را آغاز نمایند. صبح روز بعد با طلوع آفتاب گروه برای صعود به قله به روستای دیز باد رفت و پس از طی مسافت ۲ هزار و ۹۵۰متر کوهپیمایی توانستند در ساعت ۱۰و ۳۰دقیقه قله قوچگر یکی از قلل مرتفع رشته کوه های بینالود را فتح کنند. پس از صعود به قله کوهنوردان به شرکت ایران خودرو خراسان بازگشتند و احکام صعود سراسری کارگران کشور به قله قوچگر را دریافت کردند.
گفتنی است در این صعود اعضای تیم کوهنوردی ایران خودرو خراسان نیز حضور داشتند که در کارنامه ورزشی آن ها صعودهای به قله دماوند، سیالان و چندین قله مرتفع دیگر وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran