ایران خودرو خراسان به عنوان کارفرمای سلامت محور برتر انتخاب شد

از سوی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان کارفرمای سلامت محور برتر استان خراسان رضوی معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، مهندس بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان کارفرمای برتر سلامت محور در بخش صنعت استان خراسان رضوی معرفی و با اهداء تندیس و لوح تقدیر از ایشان تجلیل شد.
این تندیس از سوی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی به مهندس زاهدی فرد بدلیل اهتمام در حوزه های فرهنگ سازی ایمنی، بهداشت و حفظ محیط زیست، انجام اقدامات لازم در خصوص مراقبت از سلامت نیروی کار شامل معاینات ادواری و معاینات گروه های پرخطر، انجام اقدامات لازم در خصوص ارزیابی ریسک های ایمنی و بهداشت، ارائه شیوه های نوین در کار ، ابتکار و نوآوری در زمینه سلامت کارکنان اهداء شد.
همچنین تلاش های بی وقفه در کنترل بیماری کرونا و اهمیت مضاعف به سلامت کارکنان و ایجاد مکانی امن در جهت حفظ و ارتقای سلامت کارکنان از مهمترین شاخص های ارزیابی و انتخاب کارفرمای سلامت محور بوده است.
گفتنی است شرکت ایران خودرو خراسان از سال ۱۳۹۴ تا کنون بطور پیوسته به عنوان واحد برتر ایمنی و بهداشت حرفه ای استان انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran