ايران خودرو خراسان حامي پروژه ساخت خودروی فرمول يك

طراحی و ساخت خودروی فرمول یک توسط دانشجویان دانشگاه فردوسی با اسپانسری ایران خودرو خراسان به مراحل آخر خود رسیده است.
 مهندس زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان به همراه تعدادی از مدیران شرکت با حضور در دانشگاه فردوسی مشهد از نزدیک روند اجرای پروژه طراحی خودروی فرمول یک بازدید کردند.
 مهندس تهرانی مسوول اجراي  اين پروژه در جمع مديران بازديد  كننده از اين پروژه گفت : از مهرماه سال ۱۳۹۵ این پروژه كليد خورد و پس از انجام مراحل طراحی شاسی، موتور، سیستم تعلیق و سایر قطعات از خرداد ۱۳۹۶ مرحله ساخت خودرو آغاز گردید.
وي ضمن تشكر از حمايت مالي شركت ايران خودرو خراسان در تكميل روند نهايي شدن اين خودرو افزود : در حال حاضر ساخت اين خودرو مراحل نهایی مونتاژ را طی می کند که تا آذر ماه سال جاری ساخت خودرو پایان می یابد و پس از انجام تست های نهایی رو نمایی خواهد شد.
قبل از این بازدید در نشستی که به میزبانی دکتر رجبی رییس دانشکده مهندسی، دکتر مه پیکر معاونت پژوهشی و ملک زاده مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه فردوسی برگزار شد مهندس زاهدی فرد تمایل خود به استفاده از پتانسیل موجود در دانشگاه را در بخش های تدوین استراتژی و تحقیق و توسعه شرکت ایران خودرو خراسان اعلام کرد.
گفتنی است مسابقات طراحی و ساخت خودروی فرمول یک دانشجویی با همکاری خودرو سازهای مطرح جهان سال اينده در كشور انگلستان برگزار مي شود. تیم دانشگاه فردوسی در دور قبلی این مسابقات عنوان دوم را کسب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran