امروز جهاد اقتصادی الویت کشور است

تنی چند از ائمه جماعات شهرستان مشهد از شرکت ایران خودرو خراسان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان؛ تنی چند از ائمه جماعات و مبلغین بخش های احمدآباد و رضویه شهرستان مشهد به منظور آشنایی با صنعت خودرو و زمینه سازی انتقال اهمیت و عظمت این صنعت به مخاطبان خود از خطوط تولید شرکت ایران خودرو خراسان بازدید کردند.
در این بازدید که بیش از چهار ساعت به طول انجامید مهندس زاهدی فرد با ارایه گزارشی از عملکرد شرکت و شرایط سخت تولید در اوایل تحریم ها اشاره کرد و افزود در این برهه سخت تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا امنیت شغلی کارکنان به خطر نیافتد و نیرویی از جمع ما جدا نشود.
حجت الاسلام فرمانبر امام جمعه شهر ملک آباد وجود شرکت ایران خودرو خراسان در منطقه را موهبتی بزرگ دانست و گفت : امروز جنگ با دشمن از میدان های نبرد نظامی به فضای مجازی و صنایع و کارخانجات کشور کشیده شده است و از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی و فرهنگی تبدیل شده است.
امام جمعه ملک آباد افزود : همانگونه که در نبردهای نظامی پیروز شدیم می توانیم در جنگ فرهنگی و اقتصادی هم با تلاش مضاعف پیروز شویم. نمونه این تلاش بارز شرکت ایران خودرو خراسان است که به لطف وجود این شرکت و مدیریت خوب این شرکت نرخ بیکاری در منطقه به صفر رسیده و در شرایط سخت تحریم و کرونا که خیلی از صنایع دچار مشکل و تعدیل نیرو شدند ایران خودرو خراسان حتی یک نفر را تعدیل نکرد و به حمدا… اکثر کارکنان هم از وضعیت کاری خود راضی اند.
حجت السلام امجدی زاده امام جمعه رضویه نیز در سخنانی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان “تولید پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها” آن را نه یک نام بلکه یک راهبرد در حوزه تولید و اقتصاد دانست و تلاش در جبهه تولید داخلی را به استناد آیه قرآن مجاهدت دانست و حمایت از تولید داخلی را در حال حاضر یک مولفه جدی در ایجاد مقاومت در برابر تهدید های دشمن دانست.
وی از شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان نمونه ای خوب از صنعت و تولید داخلی در خطه خراسان نامبرد و افزود: این شرکت از جنبه های مختلف می تواند در یک جامعه اسلامی الگو باشد، کارکنان و مدیرانی که در این شرکت برای گردش چرخ های صنعت کشور و معاش خانواده خود تلاش می کنند مقدس هستند و حکم مجاهدان در راه اسلام را دارند.
در پایان مراسم نیز از نفرات برگزیده قرآنی شرکت با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه نقدی تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran