افزایش میزان خدمات به مشتریان در تحویل حضوری

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت ایران خودرو خراسان با آخرین دستاورد های این شرکت از نزدیک آشنا شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، سید مرتضی مدنی هدف اصلی بازدید خود را ارزیابی دقیق عملکرد شرکت ایران خودرو خراسان در زمینه تولید محصولات عنوان کرد و گفت: امروز از نزدیک شاهد فرآیند تولید و اقدامات موثر این شرکت در حوزه ارتقا کیفیت و ارائه خدمات به مشتریان بودم.
وی افزود: ارتقا سطح کیفیت و تنوع تولید محصولات در کنار افزایش میزان خدمات به مشتریان در تحویل حضوری خودرو ها، زمینه افزایش میزان رضایت مشتریان را فراهم آورده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی اقدامات شرکت ایران خودرو خراسان را در مسیر تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بیان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در تولید محصولات جدید و جذب نیروهای جوان و متخصص در سال جاری بیانگر عمل به تحقق شعار سال می باشد.
وی در انتها با اشاره به تولید دو محصول جدید آریسان۲ و هایما ۸s خاطر نشان کرد: پیشرفت های تکنولوژی نیاز مشتریان به خودرو های جدید را افزایش داده است و شرکت ایران خودرو خراسان با توجه به توسعه زیرساخت های تولیدی می تواند با تولید خودرو های جدید این نیاز جامعه را نیز بر طرف سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran