اردوی فرهنگی تفریحی خانواده کارکنان برگزار شد

همزمان با اعیاد شعبانیه و هفته کار و کارگر اولین  اردوی خانوادگی کارکنان ایران خودرو خراسان در اردوگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، پیرو نام گذاری سال جاری توسط مدیریت عامل با نام سال خانواده ، با توجه به فصل بهار و طبیعت ، برنامه ریزی برگزاری اردوهای خانوادگی در دستور کار واحدهای منابع انسانی و ارتباطات قرار گرفت و نخستین گروه از کارکنان به تعداد ۱۶۰ همکار با جمعیت ۵۰۰ نفری خانواده ها ، یک روز شاد و مفرح را در فضای سر سبز اردوگاه شهید هاشمی نژاد مشهد سپری کردند.     
در این روز برنامه های متنوعی برای همکاران و خانواده ها اجرا شد. استقرار خانواده ها در آلاچیق های فضای تفرجگاه،    پذیرایی صبحانه، اجرای برنامه های شادی و نشاط برای فرزندان همکارهمراه با اهدای جوایز ، برنامه های ورزشی در زمین های فوتبال و والیبال و..، پذیرایی نهار، و پخش تصاویری از برنامه ای خانواده در شرکت در سالن اجتماعات و  اجرای برنامه های جنگ شادی و مسابقه خانواده با اهدای جوایز و  پذیرایی عصرانه از مهمترین برنامه های این روز بود. 
لازم به ذکر است در مراحل بعدی  این دوره از اردوها برای سایر همکاران در شهرهای نیشابور و مشهدبرنامه ریزی و برگزارخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran