اجرای برنامه های جدید شادی و نشاط در ایران خودرو خراسان

پیرو نام گذاری سال جاری در جشن روز کارگرتوسط مدیریت عامل، با نام سال شادی و نشاط، از چندی قبل سری جدید اجرای این برنامه در سالن های تولیدی شرکت ایران خودرو خراسان به مرحله اجرا درآمده است.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، سری جدید این برنامه ها در موضوعات  مختلف و در سطوح فردی، سازمانی و خانوادگی و با اهدای جوایز ارزنده و متنوع اجرا می شود. در هفته آغازین اجرای این برنامه در سالن بدنه سازی، همکارانی که آراستگی فردی و محیط کار خود را به طور کامل رعایت کرده بودند، برگزیده شدند. در سالن رنگ نیز همکارانی که موارد ایمنی را رعایت نموده و از ملزومات کامل حفاظت فردی در حین کار استفاده کرده بودند انتخاب شدند. در سالن مونتاژ نیز همکارانی که تاریخ تولید خود و خانواده شان (همسر و فرزند) در همان روز بود، کیک تولد از شب قبل به درب منزل ارسال و در سالن محل کار نیز با اهدای کارت هدیه و شاخه گل از ایشان تقدیر شد.
لازم به ذکر است به منظور فرهنگ سازی سازمانی در اجرای برنامه های نشاط به خصوص درموضوعات آراستگی سازمانی و رعایت موارد ایمنی،  بعد از هراجرا،  نمایشگاه عکسی ازنفرات منتخب و علت انتخاب درهمان سالن برگزار می شود. این برنامه به صورت هفتگی  در تمام سالن های تولیدی اجرا و در هر مرحله با حضور مدیران و مسوولان شرکت، با اهدای جوایز ارزنده و متنوع از برگزیدگان تقدیرمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran